Tehnologie

4.5

Mitsubishi ASX mizează pe faptul că Renault și-a făcut bine temele atunci când a realizat Captur. Ba chiar are avantajul de a fi preluat un sistem multimedia îmbunătățit ușor, nu chiar pe cel din momentul lansării.

Astfel, o să ai bucuria de a te plimba prin meniu fără sincope și fără o procesare anevoioasă a comenzilor. Simțul tactil și procesorul se mișcă bine. Navigația mai are unele întârzieri, dar poți trece imediat la Apple CarPlay sau Android Auto.

De bugetul tău depinde pe ce ecran se vor oglindi acestea: standard, de 7 inch, sau, opțional, de 9.3 inch. Dacă versiunea de bază va fi oferită cu un instrumentar mixt (analog + digital, cu ecran de 4.2 inch), pentru restul versiunilor, francezii au introdus fie un ecran de 7 inch, fie unul de 10.2 inch. Instrumentarul de bord de 10 inch (aflat și pe mașina mea de test) are o grafică bună și clară. 

Culorile sunt plăcute, iar cantitatea informațiilor afișate nu este copleșitoare. Pe lista dotărilor o să enumăr accesul și închiderea fără cheie. E nevoie doar să ții cardul (deh, vorbim de Renault) la un metru de mașină. Foarte utile sunt volanul și scaunele față încălzite, precum și sistemul audio Bose.

  • nume, marţi, 28.02.2023 09:11

    Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.

  • Demis Ravasi, marţi, 28.02.2023 09:20

    Renault Captur cu emblema de Mitsubishi !

  • ds, marţi, 28.02.2023 12:41

    @nume... motor care de fapt este de 1.0 dar ăsta e altă mâncare de pește. Aici este vorba despre motorul aspirat de 1.6 care are 98 de cai și este în tandem cu cel electric de 49 cp. Totul bine și frumos. ...Dar până la preț, 35.100 e totuși cam mult...

  • nume, marţi, 28.02.2023 14:14

    @ds, "Aici este vorba (...)". Unde aici? Scrie clar, alb pe negru, in textul de mai sus, ca "vom regăsi un motor aspirat de 90 de cai putere (...)". Ei bine, dupa cum spuneam anterior, acest motor aspirat de 90 de cai putere este, de fapt, un motor turbo de 91 de cai putere. Apropo, vad ca se face referire si la un motor "turbo de 130 de cai putere". Care-i acela? Ca el nu exista in oferta Mitsubishi. Japonezii ofera, pe langa versiunea HEV - care are alte valori decat cele enumerate in acest test, si varianta PHEV - despre care nu ni se ofera niciun fel de informatie, un MHEV cu 140 sau 158 CP. Acest MHEV ar trebui sa fie motorul "turbo de 130 de cai putere"? Sper ca macar reteta de paste aglio, olio e peperoncino e corecta, ca despre masina pe care ati condus-o nu aveti nici cea mai mica idee.

  • ds, marţi, 28.02.2023 14:44

    @nume "aici" adică în articol. Ce e greu de înțeles? În schimb nu înțeleg cum ai dedus că este motor turbo din moment ce scrie negru pe alb că este aspirat de 1.6 cu patru cilindri în linie. Iar în ofertă chiar există un motor aspirat de 1.6

  • Kap, marţi, 28.02.2023 14:53

    Le-a-ncurcat un pic Mirică. ASX poate fi luat cu: 1.0 Tce, 133 Tce sau 1.6 aspirat hibrid, cu baterie mică sau mare (PHEV). Aspirat singur nu mai e disponibil demult la Renault, deci nici la Capturul ăsta.

  • pipo, marţi, 28.02.2023 21:35

    Penibila decizie luata de grup. Nu înțeleg, dai drumul la un concurent in Europa pt. Captur care mai si arata exact la fel dupa ce ca imparte toata tehnologia ! Care e spilu ? Înțeleg sa-l vinzi pe alte continente , unde Renault nu înseamnă mare lucru iar Mitsu poate ca da , dar aici ? Despre Mitsu ce sa zic, urât, foarte urât, sa ajungi aici dupa o asa istorie !

  • Mihai, miercuri, 01.03.2023 02:37

    Ahaha. Atat de jepati incat nici macar nu s-au chinuit; au pus sigla cu 3 romburi si gata teapa. Mitsubishi a decazut masiv. De ce nu inchid brandul definitiv,ca oricum nu mai e nimic de capul lui din 2010 incoace.