Mazda CX-7

2.2 CD Emotion

Calitate / Pret

4.0
Faceliftul operat de Mazda pe CX-7 nu va scoate mai multi bani din buzunarul romanilor; ba dimpotriva, dieselul vine cu un pret ceva mai scazut. Pentru inceput, nivelul de echipare de baza al dieselului testat de noi porneste de la 28.290 de euro si vine cu o gama larga de dotari standard, incluzand aici un sistem de control al stabilitatii si climatizare automata. Celelalte trei echipari superioare, Challenge, Revolution si Revolution Top costa pe rand 29.490 de euro, 32.490 de euro si 34.090 de euro, preturi cu TVA. Comparand pretul dieselului de 173 de cai putere cu cel al rivalilor din segment observam ca CX-7 sta foarte bine la acest capitol. Un Nissan X-Trail echipat cu o unitate diesel similara, tot de 173 de cai putere, ajunge sa coste undeva la 34.412 euro, pentru cei care se gandesc la varianta de baza. Daca optati pentru o echipare mai bogata, pretul urca pana la 39.391 de euro, cu mult peste ceea ce percepe Mazda CX-7 in versiunea sa cea mai scumpa. Un Mitsubishi Outlander echipat cu un motor de numai 156 de cai putere porneste de la 34.066 de euro,adica aproape de pretul pe care Mazda il percepe pentru versiunea de top a lui CX-7. Daca ne aruncam privirea la cea mai "bogata" versiune a Outlander-ului, observam ca aceasta atinge 37.074 de euro. Aceeasi motorizare de 156 de cai putere se regaseste si pe fratii francezi de platforma Citroen C-Crosser si Peugeot 4007, care dispun de aceleasi caracteristice tehnice cu Outlander. Reprezentantul "leului" porneste de la 30.143 de euro si ajunge pana la 33.986 de euro, usor mai ieftin decat CX-7-le de top, dar cu un motor mai slab. In schimb, C-Crosser pleaca de la 32.611 euro si ajunge la 35.841 de euro, cu nivelul de echipare Exclusive. Un contracandidat destul de puternic pentru CX-7 ar putea fi considerat Hyundai Santa Fe, care porneste de la 21.230 de euro cu TVA si o oferta speciala pentru versiunea diesel de 150 de cai putere. Nivelul de top al coreeanului ramane la o valoare cu cateva mii de euro mai mica decat cea a lui CX-7, chiar daca in materie de calitate lucrurile stau complet altfel. Daca la toate cele enumerate mai sus adaugam si faptul ca Mazda intentioneaza sa se pozitioneze pe un segment cu pretentii premium, trasaturile modelului dovedind in mare parte acest lucru, reiese ca noul CX-7 in varianta diesel se poate dovedi o adevarata afacere pentru cei care isi doresc un SUV.
  • Stanila Petru, vineri, 06.11.2009 20:04

    Mai bine faceti si voi un test la un Ferrari ca destea mass-market ne-am saturat!

  • Marian, vineri, 06.11.2009 20:39
    cx 7 diesel

    Comparatiile cu celelalte modele este un pic trasa de par in privinta preturilor.... Mai toate modelele (Outlander....X-trail...C-crosser...samd) beneficiaza in aceasta perioada de reduceri mai mult decat atractive....vezi cazul X-trail care poate fii achizitionat in jurul a 20.000 euro.....sau Outlander cu 21.000-23.000 euro fara tva( modelul echipat cu navi).... Promotiile nu pot fi ignorate chiar daca sant pentru modele care au aparut de ceva timp si urmeaza a fii inlocuite cu facelift-ul lor.... Pentru cineva care intentioneaza sa-si cumpere o masina(in majoritatea cazurilor urmand sa faca un credit bancar) va garantez ca fiecare euro conteaza.....Dar poate ca in perioada sarbatorilor Mazda Romania va face unele promotii pentru ca intradevar acest model sa devina interesant......ma gandesc la ceva in jurul a 5.000 euro....Atunci poate rivaliza cu modelele enumerate(in privinta preturilor).Sa nu uitam ca celelalte modele sant un frate mai mic de 4x4 al modelelor Pathfinder,Pajero si fac fata unui teren off road cu usurinta... Dar fiind un model nou(dpdv al motorizarii)nu prea cred sa avem noi noroc de reduceri semnificative....In orice caz la banii pe care ii cer pe masina (34.000 cu tva ) poti gasii si altceva mai interesant(un Pajero de ex....acum este 25.000 fara tva cel mai ieftin model {taxa de inmatriculare gratuita} si nu se compara...sau o Toyota Rav4.....) Nu neg faptul ca imi place masina....dar va fii intradevar interesanta cand va aparea la adevaratul ei pret pe piata...si il vad undeva in jurul a 21.000-22.000 euro cu tva pentru modelul de baza..... PACE

  • Claus-Claudel, vineri, 06.11.2009 20:46
    ........

    varza frate....mai bn prezentati Aro

  • mihai2001, sâmbătă, 07.11.2009 10:15
    O masina aproape perfecta

    O masina aproape perfecta deoarece beneficiaza de fiabilitatea japoneza. Este totusi o masina de nisa asa ca nu ma astept la vanzari fulminante. Nu cred ca exista comparatie cu Outlander si celelalte, e o masina mult mai sportiva si frumoasa. Oricum e o masina care intoarce priviri, ca mai toate modelele MAZDA, si pt design merita toti banii. P.S. Apropo de promotii. Ele o sa se termine in curand, de aceea nu mi se pare relevanta discutia, si de cele mai multe ori se aplica doar la masinile care stau pe stoc de ceva vreme.

  • v, luni, 09.11.2009 14:21
    taxa de poluare

    fratilor la motorizarea asta de 2.2 platesti 3000 euroi taxa de poluare. la nissan nu, e motor sub 2000 cmc....

  • dd, luni, 09.11.2009 14:48
    taxa

    Nu platesti taxa, motorizarile noi sunt Euro 5

  • Sorin, vineri, 21.10.2011 18:59
    Nu stiu ce sa spun...

    Conduc acest model de la inceputul lui 2011. Este intr-adevar mai lenesa decat alte masini pe care le-am condus anterior, insa are un interior business si o tinuta de drum buna. I-as acorda putin mai mult decat a obtinut pe acest site :)