Interior
Mazda a pastrat aceeasi grija pentru interior cu care ne-a obisnuit. Desi la capitolul materiale nu exceleaza, plasticul fiind destul de tare si neprietenos pe alocuri, finisajele te fac sa te simti intr-un model premium, caruia cu greu ii poti gasi un cusur. Fiindca vorbim de un facelift trebuie sa punem in evidenta si modificarile suferite la interior de modelul nipon. Acestea se observa "cu ochiul liber" si vizeaza in principal zona plansei de bord. In afara de materialele noi, vorbim despre insertii cromate la nivelul portierelor si al gurilor de ventilatie, despre cadrane noi pentru instrumentele de bord si despre un afisaj color in partea superioara a plansei de bord, care mai invioreaza atmosfera in interiorul habitaclului si inlatura aspectul monoton. Scaunele raman la fel de confortabile si in cazul faceliftului, un drum lung de cateva sute de kilometri nefiind o problema pentru sofer si pasageri. In plus, reglarea electrica a scaunelor poate face ca pozitia de condus sau de "copilot" sa fie cat mai relaxanta. Pe locurile din spate vorbim de acelasi confort, pasagerii beneficiind de spatiu suficient pentru picioare si la nivelul capului. Trasatura se datoreaza in principal dimensiunilor generoase ale modelului (4700 mm lungime, 1872 mm latime si 1645 mm inaltime), care fac insa ca modelul sa fie greu de incadrat intr-un anume segment. Revenind la spatiu, putem afirma ca portbagajul lui CX-7 este suficient de incapator, pentru nevoile pasagerilor sai, cei 455 de litri fiind o capacitate apropiata de cea a modelelor Outlander, X-Trail si 4007.
Mai bine faceti si voi un test la un Ferrari ca destea mass-market ne-am saturat!