Mazda CX-7

2.2 CD Emotion

Consum

4.0
Principalul motiv pentru care romanii prefera dieselul este consumul. Principalul motiv pentru care japonezii au lansat si o varianta diesel este acelasi, consumul. Valorile astronomice ale versiunii pe benzina, au facut ca multi sa isi doreasca o autonomie ceva mai mare de 400 de kilometri pentru CX-7-le lor. Asa a luat nastere versiunea diesel, care promite in ciclu combinat un consum de 7.5 litri/100 de kilometri. Noi am avut ocazia de a testa faceliftul doar in mediul extraurban si putem spune ca japonezii sunt intr-adevar cinstiti, cel putin in proportie de 50%. Mai exact, consumul oficial de 6.6 litri/100 de kilometri s-a confirmat pe drumurile autohtone, mai exact pe un DN1 destul de aglomerat, unde valorile reale au urcat pana la maxim 6.9 litri/100 km. Nu am apucat sa ne convingem de acel optimist 9.1 l/100 km anuntat pentru mediul urban, dar ne asteptam ca valorile reale sa nu depaseasca cu mai mult de un litru ceea ce Mazda promite in cartea tehnica. Tot la acest capitol trebuie sa vorbim si despre inovatia gandita de Mazda pentru a reduce emisile de gaze. Sistemul se numeste Sigle Catalytic Reduction si functioneaza cu ajutorul unei substante botezata AdBlue, pe baza de uree, care determina un proces chimic. In urma acestuia, 40% din emisiile de CO2 sunt transformate in azot, iar valoarea totala inscrisa in cartea tehnica este de numai 199 g/km.
  • Stanila Petru, vineri, 06.11.2009 20:04

    Mai bine faceti si voi un test la un Ferrari ca destea mass-market ne-am saturat!

  • Marian, vineri, 06.11.2009 20:39
    cx 7 diesel

    Comparatiile cu celelalte modele este un pic trasa de par in privinta preturilor.... Mai toate modelele (Outlander....X-trail...C-crosser...samd) beneficiaza in aceasta perioada de reduceri mai mult decat atractive....vezi cazul X-trail care poate fii achizitionat in jurul a 20.000 euro.....sau Outlander cu 21.000-23.000 euro fara tva( modelul echipat cu navi).... Promotiile nu pot fi ignorate chiar daca sant pentru modele care au aparut de ceva timp si urmeaza a fii inlocuite cu facelift-ul lor.... Pentru cineva care intentioneaza sa-si cumpere o masina(in majoritatea cazurilor urmand sa faca un credit bancar) va garantez ca fiecare euro conteaza.....Dar poate ca in perioada sarbatorilor Mazda Romania va face unele promotii pentru ca intradevar acest model sa devina interesant......ma gandesc la ceva in jurul a 5.000 euro....Atunci poate rivaliza cu modelele enumerate(in privinta preturilor).Sa nu uitam ca celelalte modele sant un frate mai mic de 4x4 al modelelor Pathfinder,Pajero si fac fata unui teren off road cu usurinta... Dar fiind un model nou(dpdv al motorizarii)nu prea cred sa avem noi noroc de reduceri semnificative....In orice caz la banii pe care ii cer pe masina (34.000 cu tva ) poti gasii si altceva mai interesant(un Pajero de ex....acum este 25.000 fara tva cel mai ieftin model {taxa de inmatriculare gratuita} si nu se compara...sau o Toyota Rav4.....) Nu neg faptul ca imi place masina....dar va fii intradevar interesanta cand va aparea la adevaratul ei pret pe piata...si il vad undeva in jurul a 21.000-22.000 euro cu tva pentru modelul de baza..... PACE

  • Claus-Claudel, vineri, 06.11.2009 20:46
    ........

    varza frate....mai bn prezentati Aro

  • mihai2001, sâmbătă, 07.11.2009 10:15
    O masina aproape perfecta

    O masina aproape perfecta deoarece beneficiaza de fiabilitatea japoneza. Este totusi o masina de nisa asa ca nu ma astept la vanzari fulminante. Nu cred ca exista comparatie cu Outlander si celelalte, e o masina mult mai sportiva si frumoasa. Oricum e o masina care intoarce priviri, ca mai toate modelele MAZDA, si pt design merita toti banii. P.S. Apropo de promotii. Ele o sa se termine in curand, de aceea nu mi se pare relevanta discutia, si de cele mai multe ori se aplica doar la masinile care stau pe stoc de ceva vreme.

  • v, luni, 09.11.2009 14:21
    taxa de poluare

    fratilor la motorizarea asta de 2.2 platesti 3000 euroi taxa de poluare. la nissan nu, e motor sub 2000 cmc....

  • dd, luni, 09.11.2009 14:48
    taxa

    Nu platesti taxa, motorizarile noi sunt Euro 5

  • Sorin, vineri, 21.10.2011 18:59
    Nu stiu ce sa spun...

    Conduc acest model de la inceputul lui 2011. Este intr-adevar mai lenesa decat alte masini pe care le-am condus anterior, insa are un interior business si o tinuta de drum buna. I-as acorda putin mai mult decat a obtinut pe acest site :)