Tinuta de drum
Acesta este capitolul unde acest Mini stă foarte bine. Suspesia este rigidă şi favorizează condusul sportiv. O apăsare pe butonul sport ascute răspunsul în pedala de acceleraţie şi Mini Coupe se transformă într-un kart numai bun de devorat serpentine. La limită, însă, Mini Coupe va subvira serios, greutatea automobilului spunându-şi cuvântul. Un Mini Coupe Cooper S cântăreşte 1.240 kg.
În oraş, pentru uz zilnic, suspensia este un pic prea tare. Necesită obişnuinţă şi un pic de fanatism pentru că îţi va rearanja rinichii la orice trecere peste liniile de tramvai. Dinamica este asemănătoare cu cea a modelului Mini Cooper S normal, dar plafonul adunat şi aerodinamic şi eleronul care se ridică în oglinda retrovizoare adaugă un plus de dramatism atunci când eşti la volanul lui Mini Coupe.
Ce pot sa zic...Super tare!!! Masina arata intr-un mare fel , am vazut-o live. Motorul... de provenienta BMW, si asta spune tot. Suspensia rigida nu este neaparat un dezavantaj . Cu toti stim ce inseamna Mini, si mai ales cum se conduce un Mini. Vrei masina confortabila, atunci orienteaza-te spre un Renault Laguna, un C5(nu am in minte nicio masina confortabila din segment cu Mini). Daca vrei un Mini, si pe deasupra coupe, atunci nu cred ca iti doresti suspensii moi precum la Megane spre exemplu.