Siguranta
După ce primul Mini a obţinut în 2002 patru stele la crash-testele EuroNCAP, inginerii mărcii au rezolvat problemele pentru a doua generaţie. Astăzi, atât Mini-ul normal, cât şi modelul Countryman au obţinut cinci stele la testele de impact. Noul model Coupe nu a fost testat, dar este puţin probabil să obţină un calificativ mai slab decât cel al "fratelui" său.
În plus, pentru ca cei doi ocupanţi să fie bine protejaţi, avem patru airbaguri, controlul dinamic al stabilităţii (DSC), controlul dinamic al tracţiunii (DTC). Bineînţeles, nu lipseşte ABS-ul, controlul dinamic al forţei de frânare, indicator presiune anvelope. Mai există şi senzor de impact, lumini de avertizare, deblocare portiere şi întrerupere alimentare cu carburant în caz de impact.
Ce pot sa zic...Super tare!!! Masina arata intr-un mare fel , am vazut-o live. Motorul... de provenienta BMW, si asta spune tot. Suspensia rigida nu este neaparat un dezavantaj . Cu toti stim ce inseamna Mini, si mai ales cum se conduce un Mini. Vrei masina confortabila, atunci orienteaza-te spre un Renault Laguna, un C5(nu am in minte nicio masina confortabila din segment cu Mini). Daca vrei un Mini, si pe deasupra coupe, atunci nu cred ca iti doresti suspensii moi precum la Megane spre exemplu.