MINI Cooper 3 uși

Design

4.5

În cazul lui Mini este greu să dai greş cu designul. Tema este una care nu poate fi prea mult modificată, pentru că un Mini trebuie să fie instant recunoscut pe stradă chiar şi de o persoană care nu este pasionată de lumea automobilelor. O imagine scăpată pe internet înainte de prezentarea oficială a noului model a speriat fanii, dar tabloul complet s-a dovedit a fi până la urmă agreabil. Noile faruri îi dau o notă cumva mai "speriată" noii generaţii. dar sunt cele mai bune care au fost montate vreodată pe un Mini: înglobează lumini de zi şi semnalizatoarele şi părerea mea este că se asortează bine cu restul maşinii.

Designerii Mini au păstrat însă multe elemente de design comune cu generaţiile anterioare: calandrul, cele două prize de aer din faţă, capacul rezervorului de carburant, precum şi clanţele interioare sunt aproape neschimbate. Vopsit în nuanţa Volcano Orange, un portocaliu-galben de efect, şi cu celebrele dungi pe capotă, noul Mini a fost un magnet pentru privirile trecătorilor şi ale celorlaţi şoferi, mai ales dacă aceştia din urmă se aflau la volanul unui Mini actual.

  • razvanis, miercuri, 26.03.2014 14:05

    Minunatia aia de reclama video ford, aterizeaza perfect peste poze, minunat, felicitari, galeria voastra nu poate fi vizualizata civilizat.

  • Bloodrave, miercuri, 26.03.2014 14:10

    CooperS la pret de Golf 7 R si Audi S3. Superb pretul. Sa nu mai mentionam ca este la 10k distanta de un GTR sh. Si mai e si clasa mini.

  • mircea, miercuri, 26.03.2014 15:17

    @razvanis Am sesizat şi noi problema. Oricât de ciudat ar părea, nu e vina noastră. Dar insistăm să se rezolve foarte repede. Ne cerem scuze.

  • arhitect, miercuri, 26.03.2014 16:44

    un design superb pt spate ( a touch of Bentley ?) spre deosebire de prototipul viitorului Mini Clubman, prezentat la Geneva luna aceasta, ce are un design "nefericit" al posteriorului

  • gtrazvan, miercuri, 26.03.2014 19:39

    @Bloodrave, srie in articol!: "În ceea ce priveşte performantul Cooper S, acesta are un preţ de pornire de 25.400 euro. Însă lista de opţionale care poate fi bifată este extrem de lungă. În cazul exemplarului testat de noi, aceasta se întinde pe o coală şi jumătate, iar la final preţul total este foarte ridicat: 42.675 euro." Golful R pleaca de la 36.522, adica peste 11k de EURO in plus, iar full dotat trece de 48k euro. Audi S1 full configurat ajunge putin peste 45k euro! Deasemenea Audi S3 PLEACA de la 36.522 euro, ajungand full la peste 68k euro.

  • Gelu, vineri, 28.03.2014 12:19

    O fi masina asta full, dar sa dai 42.000 de euro pe o masina diesel din clasa aceasta, mi se pare ridicol.

  • Gelu, sâmbătă, 29.03.2014 13:29

    *pe o masina din clasa aceasta

  • un oarecare, vineri, 04.04.2014 17:13

    42 000?nu stiu daca sa plang sau sa rad

  • tare, miercuri, 21.05.2014 20:50

    ba eu nu stiu ce sa zic,dar nu prea imi place parerea mea.... nu va suparati..ok? :)