Tinuta de drum
Mini s-a mândrit mereu cu agilitatea unui kart. Dimensiunile relativ mici, roţile dispuse în colţurile caroseriei şi o suspensie bine reglată sunt reţeta pentru un zâmbet larg pe drumuri virajate. Iar noul model nu dezamăgeşte. Mai mult, în ciuda unui motor mai mare, noul Mini Cooper S este mai uşor ca cel al generaţiei anterioare. De la 1.225 kilograme cât cântărea cel vechi, noul Mini se mândreşte cu 1.175 kg.
O singură observaţie trebuie făcută pentru ţinuta de drum a noului Cooper S. Dacă alegeţi acest model, nu bifaţi opţiunea jantelor de 18 inch. Arată bine, dar distrug orice plăcere în a folosi maşina în oraş. Orice denivelare devine un calvar, iar capitala noastră nu are drumuri perfecte. Roţile prea mari şi suspensia rigidă sunt un minus în oraş, dar devin o plăcere pe un drum perfect de munte. Este cel mai stabil Mini pe care l-am condus până acum. Aproape nici o urmă de subvirare, indiferent cât de mult am insistat cu pedala de acceleraţie. Agil ca un kart, puternic ca o rachetă. Doar că în oraş, la prima linie de tramvai, Cooper S îţi aduce aminte ca ai rinichi şi coloană vertebrală. Deci ai de ales: drumuri bune sau roţi mai mici.
Minunatia aia de reclama video ford, aterizeaza perfect peste poze, minunat, felicitari, galeria voastra nu poate fi vizualizata civilizat.