MINI Cabrio facelift

2.0 Benzina Turbo 192CP Aut7 Cooper S

Design

4.5

Un Mini poate fi catalogat drept un simbol britanic. Nici măcar un novice nu ar putea să confunde un Mini Hatch sau Cabrio cu modelele altui producător.

Facelift-ul pregătit de constructorul din Oxford a adus o serie de îmbunătățiri și la nivel estetic. Blocurile optice cu LED formează acum un cerc în interiorul farului, logo-ul Mini este simplificat, iar stopurile reflectă caracterul britanic al modelului: semnătura luminoasă a acestora oferă imaginea Union Jack, drapelul Regatului Unit.

De asemenea, Mini oferă trei nuanțe noi pentru caroserie (Emerald Grey, Starlight Blue și Solaris Orange), plus jante de 17 inch cu design nou: Roulette Spoke, Propeller Spoke și Rail Spoke. În plus, pachetul Mini Excitement, disponibil opțional, include și proiecția logo-ului Mini pe partea șoferului cu ajutorul unei surse aflată în oglinda exterioară.

Și pentru că am testat versiunea Cooper S, litera "S" rămâne la loc de cinste pe grila britanicului, în timp ce terminațiile duble ale sistemului de evacuare completează aspectul agresiv.

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 12:21

    Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.

  • mircea, joi, 14.06.2018 12:53

    @Kirotractor N-aș zice că interesul e tocmai zero, dar ai intuit bine: când vine vorba de Mini, reacțiile de pe Automarket au fost dintotdeauna ceva mai rezervate. Nu știu de ce, pentru că marca are poveste, iar mașinile sunt chiar speciale. Probabil pentru prețul lor foarte ridicat.

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 13:48

    @mircea: Cred că ai dreptate - ca (aproape) întotdeauna. ;-) Fiindcă-n restul Europei... mai bănoase Mini vindea de ex. în 2016 de 10 ori (!!!) mai multe Cooper S decît Clio RS. Îți mai zic pe scurt și-o întîmplare distractiv-sugestivă apropo de *ispita Mini*. Înainte să-mi iau Swift-ul Sport 1.6, am probat metodic mai multe alternative - de obicei singur, dar la testul c-un Mini comparabil, deși mult mai scump (Cooper, fără S) am avut nefericita inspirație s-o iau și pe nevastă-mea. Cînd i-am spus la final că-i cel puțin egala Swift-ului (deja probat) în mai toate domeniile, dar nu merită luată (mda, banii bată-i vina), mai să bufnească-n plîns - chiar dacă, după oareșce meditație... financiară, a recunoscut că am oarecum :-))) dreptate. Concluzie inevitabilă: pentru sexul frumos cel puțin, Mini rămîne irezistibil. Dar și pentru destui bărbați (mai ales S / JCW-urile).

  • Megale, miercuri, 05.09.2018 00:03

    Pai cine nu a avut si nu a "rupt" un JCW nu stie . Daca ai bani de gaz,si mentenanta , poti sa incerci una . Bafta la "drum"