MINI Cabrio facelift

2.0 Benzina Turbo 192CP Aut7 Cooper S

Tehnologie

4.0

Mini spune că noul Cabrio facelift poate fi adaptat cerințelor fiecărui client. Varianta de test a fost echipată cu pachetul Chili (3100 de euro) care oferă pachetul Mini Driving Modes (Green, Mid, Sport), senzor de ploaie și control automat al farurilor, aer condiționat automat, pilot automat cu funcție de frânare, lumini de ceață cu LED și pachetul de lumini pentru interior.

Farurile adaptive cu LED mai costă încă 400 euro, iar scaunele încălzite fac parte din pachetul Always Open (450 de euro).

Suspensia cu amortizoare adaptive și camera video pentru mersul cu spatele și senzorii de parcare sunt și ele opționale. Ecranul color de 6.5 inch este oferit standard, însă pentru display-ul tactil de 8.8 inch vei plăti suplimentar. 

Serviciul Apple CarPlay nu este nici el accesibil în România. În plus, indiferent de țară, Mini nu oferă suport Android Auto. 

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 12:21

    Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.

  • mircea, joi, 14.06.2018 12:53

    @Kirotractor N-aș zice că interesul e tocmai zero, dar ai intuit bine: când vine vorba de Mini, reacțiile de pe Automarket au fost dintotdeauna ceva mai rezervate. Nu știu de ce, pentru că marca are poveste, iar mașinile sunt chiar speciale. Probabil pentru prețul lor foarte ridicat.

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 13:48

    @mircea: Cred că ai dreptate - ca (aproape) întotdeauna. ;-) Fiindcă-n restul Europei... mai bănoase Mini vindea de ex. în 2016 de 10 ori (!!!) mai multe Cooper S decît Clio RS. Îți mai zic pe scurt și-o întîmplare distractiv-sugestivă apropo de *ispita Mini*. Înainte să-mi iau Swift-ul Sport 1.6, am probat metodic mai multe alternative - de obicei singur, dar la testul c-un Mini comparabil, deși mult mai scump (Cooper, fără S) am avut nefericita inspirație s-o iau și pe nevastă-mea. Cînd i-am spus la final că-i cel puțin egala Swift-ului (deja probat) în mai toate domeniile, dar nu merită luată (mda, banii bată-i vina), mai să bufnească-n plîns - chiar dacă, după oareșce meditație... financiară, a recunoscut că am oarecum :-))) dreptate. Concluzie inevitabilă: pentru sexul frumos cel puțin, Mini rămîne irezistibil. Dar și pentru destui bărbați (mai ales S / JCW-urile).

  • Megale, miercuri, 05.09.2018 00:03

    Pai cine nu a avut si nu a "rupt" un JCW nu stie . Daca ai bani de gaz,si mentenanta , poti sa incerci una . Bafta la "drum"