Tehnologie
După cum am mai spus, interiorul lui Mazda6 este o evoluţie şi nu o revoluţie. Cu toate acestea, nu-i poţi reproşa modelului prea multe la capitolul tehnologie. De fapt ar fi ceva. Ajung din nou la sistemul de navigaţie. Gândeşte uneori prea mult, funcţia tactilă nu este chiar cea mai fericită când vine vorba de răspuns, iar calitatea imaginii proiectate pare ruptă dintr-un model de la începutul anilor 2000.
Recunosc însă că mi-a plăcut climatizarea lizibilă, cu care te acomodezi uşor. Tot de apreciat este şi sistemul audio, care sună bine, mai ales dacă apelaţi la agregatul semnat de Bose.
Suportul USB nu recunoaşte iPhone-ul ca pe un dispozitiv de redare a melodiilor. În schimb, puteţi conecta telefonul prin Bluetooth şi reda mai apoi toate melodiile preferate, aflate pe telefon.
Fromoasa masina. Ca design e peste tot ceea ce exista in clasa medie la nivel de break-uri. Nu e o masina de mers numai sau preponderent prin oras cum fac majoritatea, e o masina de plecat in concedii cu familia. Se presupune ca familia respectiva mai are o masina sau doua de oras care consuma mai putin (de ce nu o Mazda 2 sau 3). Bordul e ok, mai putin elementele glossy care se vor zgaria repejor mai ales ca la noi in tara e mult praf. Portbagajul insa mi se pare cel mai mare minus...506l...hai sa fim seriosi, e la nivel de ce ofera altii la clasa mica sedan (Aveo) si probabil ca mult mai putin fata de ce vor oferi altii la break in clasa compacta (Octavia va avea sigur peste 600l). Sunt curios cum va arata si ce va oferi noul Accord la sfarsit de an/inceput de an viitor. Sunt sigur ca va fi din toate punctele de vedere o oferta mult mai buna.