Calitate / Pret
Atunci cînd îţi doreşti să te apropii de segmentul premium, publicul care îţi cumpără produsul este dispus să plătească ceva mai mult pentru calitatea pe care i-o oferi. Tocmai pe această premiză au mers japonezii când au stabilit preţul faceliftului pe piaţa din România. Sedanul nipon pleacă de la 21.990 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea de 1.8 litri TE, care va fi disponibilă pe piaţa autohtonă abia în luna septembrie. Preţul versiunii entry-level este ceva mai mare decât al rivalilor din segment, care coboară în multe cazuri sub pragul psihologic de 20.000 de euro. Vorbim aici despre Opel Insignia (19.150 de euro), Citroen C5 (19.990 de euro) şi Ford Mondeo (19.861 de euro). Chiar şi mai pretenţioşii Passat şi Accord lasă garda jos când vine vorba de preţ, japonezul plecând de la 20.801 euro şi neamţul de la 20.601 euro. Versiunea de 155 de cai putere a noului Mazda6 urcă şi mai mult ştacheta, preţul său de pornire ajungând la 22.790 de euro, în echiparea TE, foarte bogată, aşa cum constructorul japonez ne-a obişnuit. Daca le luăm pe rând, versiunile cu puteri apropiate ale rivalilor, costă: 20.700 de euro (Opel Insignia 140 CP), 22.620 de euro (Citroen C5 155 CP), 20.801 euro (Honda Accord 156 de cai putere), 22.861 de euro (Volkswagen Passat 1.8 TSI 160 de cai) şi 21.848 de euro (Ford Mondeo 145 de cai putere). Aşadar, doar Passat-ul trece peste preţul japonezului, dar justifică asta prin cei 5 cai putere în plus. Nu trebuie însă să trecem cu vederea nivelul de echipare foarte bogat al modelului Mazda6. Pentru cei care vor însă mai mult, există TE Plus, care creşte preţul de mai sus până la o valoare de 25.090 de euro.
o masina super sexy, pe care si stimabilul Hadouken ar vrea asa ceva!