Interior
Faceliftul a adus cu sine şi o serie de modificări discrete la interior. Aici trebuie să recunoaştem că japonezii ar fi putut lucra mai mult la estetica habitaclului, devenit mult prea monoton. Planşa de bord şi poziţionarea funcţiilor rămâne aceeaşi, însă materialele care se regăsesc la interior cresc calitativ. Plasticul care îmbracă partea superioară a planşei de bord a devenit mult mai moale şi prietenos, în antiteză cu partea inferioară, la fel de tare, iar elementele decorative de la nivelul consolei centrale şi a portierelor şi-au schimbat culoarea şi textura. Afişajul a rămas la fel de rece, păstrând culoarea roşie care l-a consacrat. Inginerii au găsit însă de cuviinţă să marească ecranul pe care sunt afişate principalele funcţii, pentru a-l face mai lizibil. Scaunele ramân confortabile, semn ca Mazda nu a uitat de acest aspect foarte important în segment. Singura problemă pare a fi însă susţinerea laterală insuficientă. Un alt aspect legat de confort este insonorizarea, care a crescut faţă de modelul precedent şi asigură o izolare fonică mai bună. La fel ca predecesorul său, Mazda6 măsoară 4755 de mm lungime, 1795 de mm lăţime şi 1440 de mm înălţime, adică suficient pentru a putea să se încadreze în limitele segmentului mediu în ceea ce priveşte spaţiul interior. Pe bancheta din spate pot încăpea fără probleme trei adulţi, spaţiul pentru picioare fiind suficient. De asemenea, linia plafonului promite să nu incomodeze nici măcar pasagerii ceva mai înalţi. În portbagaj vor încăpea destul de multe bagaje, având în vedere dimensiunea sa de 519 litri, mai mare ca a multor rivali din segment.
o masina super sexy, pe care si stimabilul Hadouken ar vrea asa ceva!