Interior
Dacă la nivel exterior Mazda a reuşit să mulţumească întotdeauna clientul aflat în căutarea unui design special, la interior, japonezii au fost ceva mai conservatori. Habitaclul păstrează un aer simplist, departe de cel jucăuş pe care îl afişează cel mai popular model al momentului, Fiesta. Pe lângă aerul monoton, materialele folosite de constructorul nipon te fac să ridici uşor din sprânceană. Plasticul este destul de tare şi neprietenos la atingere, cu o textură pe care nu vei zăbovi prea mult. Din fericire, finisajele şi pielea care îmbracă volanul şi mânerul schimbătorului salvează aparenţele şi contribuie la insuflarea unei senzaţii de calitate. Sobrietatea interiorului este tulburată de ornamentele din plastic gri ale prizelor de ventilaţie, ale volanului, ale portierelor şi ale schimbătorului, dar şi de instrumentele de bord, redesenate cu ocazia faceliftului. Din fericire pentru unii mai comozi, bordul este foarte simplu şi intuitiv, comenzile fiind uşor de accesat, fără a fi ascunse într-un amalgam de butoane. Scaunele, care au primit tapiţerie nouă, oferă o poziţie mai joasă la volan, pentru a crea senzaţia de sportivitate, însă nu fac compromisuri la nivelul confort, călătoriile pe distanţţe lungi fiind destul de plăcute. Spaţiul interior pare generos la prima vedere, însă trei pasageri se vor descurca destul de greu pe locurile din spate, atunci când vorbim de călătorii pe distanţe lungi. În portbagaj vor încăpea fără probleme bagajele a maxim trei persoane, capacitatea acestuia, de 250 de litri, fiind printre cele mai mici din segment, dar foarte aproape de valorile rivalilor. Doar Colt este departe de plutonul fruntaş.
De ce sunt uitate,mereu,in comparatii,Honda Jazz si Subaru Trezia????Ele nu fac parte din aceeasi categorie???!!!