Siguranta
Ultima oară când Lexus RX a fost testat de către EuroNCAP a fost în 2015. Pe atunci, SUV-ul japonez primea un rating de cinci stele, dar multe lucruri s-au schimbat între timp, atât pe modelul nipon, cât și la testele EuroNCAP.
Cu toate acestea, Lexus RX a primit cea mai înaltă distincție în cadrul testelor organizate de IIHS, fratele de peste Oceanul Atlantic al organizației EuroNCAP. RX a fost numit „Top Safety Pick” de către organizația americană, pentru rezultate foarte bune în testele lor.
Protecția pasagerilor, atât adulți, cât și copii, este bună în caz de impact, iar sistemele de asistență activă au evoluat foarte bine. Aici putem include sistemul de pre-impact cu funcție de detectare a pietonilor, sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistența pentru menținerea pe bandă, sau Intelligent Clearance Sonar, un radar folosit pentru detecția pietonilor și bicicliștilor. Toate aceste funcții vin standard pe RX.
Nu prea inteleg mirarea autorului articolului in ce priveste raritatea modelului pe strazi (raritate prin toata Europa nu numai la noi). Raspunde la intrebarea asta tot articolul. Ar trebui sa consume mai putin dar se pare ca nu e deloc asa. Interior invechit si batranesc si celelate chestii enumerate. Voila, astea sunt motivele pentru care oamenii care si permit asemenea masini aleg nemtoaicele si nu faptu ca au sechele din comunism. Sunt pur si simplu mai dezirabile chiar daca nu neaparat mai bune :)