Tehnologie
Pentru cei peste 19.000 de euro pe care ii percepe, in cazul versiunii testate de noi, Seat ofera tuturor o serie de echipamente optionale care vor usura viata soferului si pe cea a pasagerilor. Incepem mai intai cu sistemul audio cu CD, la care poate fi conectat si un cablu auxiliar de iPod si care ofera o fidelitate crescuta, fie ca vorbim de un volum mare sau de unul mic. Continuam apoi cu instalatia de aer conditionat, manuala, care ne-am fi asteptat insa sa fie macar automata. Trecand insa peste acest aspect neplacut se cade sa mentionam prezenta cruise-controlului, cu un raspuns relativ bun, a senzorilor de ploaie si lumina, a farurilor bi-xenon adaptive si a proiectoarelor cu functie Cornering. Pentru confortul celor de pe scaunele din fata, Seat a pregatit si o instalatie de incalzire a scaunelor, cu doua trepte de functionare. Geamurile electrice cu impuls si oglinzile incalzite completeaza lista de accesorii. Pentru cei care vor sa admire si cerul intr-o zi de vara, spaniolii ofera si un acoperis panoramic cu actionare electrica, cu alte cuvinte o trapa. Din pacate pentru unii, trapa nu se va deschide decat cativa centimetri pe verticala in partea posterioara si nu va glisa asa cum este normal. Instalatia de spalare a farurilor, oglinda retrovizoare cu functie anti-orbire, inchiderea centralizata si volanul reglabil vertical si axial completeaza lista dotarilor.
Seat Ibiza SC deschide o noua abordare in sectiunea test-drive regasita pe Automarket. Notele primite de modelul spaniol se raporteaza direct la cooncurentii de pe acelasi segment. Exemplul va fi urmat si de restul modelelor pe care echipa noastra le va testa.