SEAT Ibiza SportCoupe

Vizibilitate

4.0
Noul Seat Ibiza Sport Coupe beneficiaza de o suprafata vitrata mai mica decat cea oferita de fratele sau cu cinci usi. Din aceasta cauza, vizibilitatea este putin afectata de designul geamurilor spate dar si de aspectul lunetei. Manevrele de parcare vor fi oarecum ingreunate de aceste aspecte dar bine ca exista senzorii speciali care iti inlesnesc munca. Oglinzile laterale, desi au o forma ascutita, incercand sa se adapteze designul general cu note agresive, reusesc sa ofere o vizibilitate buna daca sunt reglate bine. Tot la capitolul vizibilitate se cade sa amintim de un element rar intalnit pe modelele de clasa mica: prezenta unui sistem de iluminare cu bi-xenon care face ca orice rulare pe timp de noapte sa fie la fel de banala ca una pe timp de zi. Daca la aceasta mai adaugam si functia Cornering, putem afirma usurati ca Ibiza SC este o adevarata bijuterie dupa ce soarele apune. Si ca "tacamul" sa fie complet, oglinda centrala dispune de o functie antiorbire pentru soferii indisciplinati care vor incerca sa te deranjeze cu farurile reglate incorect.
  • bogdanm, marţi, 31.03.2009 19:01
    Bogdan Mirica

    Seat Ibiza SC deschide o noua abordare in sectiunea test-drive regasita pe Automarket. Notele primite de modelul spaniol se raporteaza direct la cooncurentii de pe acelasi segment. Exemplul va fi urmat si de restul modelelor pe care echipa noastra le va testa.

  • marius, marţi, 31.03.2009 19:49

    imi place ideea de comparatie ...buna ideea Automarket :)

  • dghfhg, miercuri, 01.04.2009 00:30

    .......ia aruncati o privire la noul polo ..e cu 10 clase peste la finisaje....19000 euro???????incredibil.pai la pretul asta vorbim deja de golf 6 in echipare highline 1.4 tsi.oricum prost e ala care cumpara nu cel care cere

  • gabi, miercuri, 01.04.2009 12:15
    ibiza

    Are un spatiu interior incredibil de mic!!!! De pret nu mai spun. Vanzari cu spor celor de la seat

  • cc, miercuri, 01.04.2009 12:23

    la banii astia exista alternative mult mai convenabile.sa nu uitam k e un hatchback in 3usi si mai ales un seat.de exemplu la aceeasi o honda civic e cu multe clase peste imitatia asta de vw..

  • drepteanu', miercuri, 01.04.2009 13:50
    Fara comentarii..

    ..Buna prezentarea! Jenant obiectul test-drive-ului. Seat dezamageste din nou dupa tentativa de face-lift la Seat Leon si dupa ce a "importat" un concept mai vechi de A4 pe "noul" lor Exeo. Totusi, de ce se cer atat de multi bani pe aceste modele Seat? Doar pentur ca transpun o filosofie sport, se adreseaza unui target tanar si activ si instarit? (cat de instarit o mai fi pe vremurile astea) Probabil ca trebuie sa coste mai mult de cat un VW si mai putin decat un Audi. Iar Skoda trb sa fie cenusareasa grupului (desi este evident ca cea mai profitabila prin raportul calitate/pret). Succesuri!

  • first_yoyo, miercuri, 01.04.2009 14:27
    pentru dghfhg

    ... nenea dghfhg urcate si in noul polo, si atunci vei vedea ca nu este cu 10 clase peste. intradevar arata mai bine la interior, parerea mea, dar ca materiale si finisaje NU. urcate in amandoua si apoi vorbeste. da este scumpa foarte scumpa masina, dar nu este nici foarte comuna precum corsa sau un aveo sau mai stiu eu ce.

  • Ioan, miercuri, 01.04.2009 22:58

    Este mult prea mare pretul pentru ceea ce ofera. Primul lucru care l-am remarcat , faptul ca nu are AER CONDITIONAT AUTOMAT. Al doilea lucru care ma deranjeaza este motorul de 1.4 litri si 85 de cai care nu este deloc multumitor. Nu vreau sa imi imaginez varianta de 1.2 litri. Pacat de acest design frumos...

  • sandman, luni, 07.11.2011 11:27
    sc

    modelul testat de voi este un reference, acum costa 9000euro cu remat cu tot. la 19.000euro nu ajunge decat varianta FR, cu toate dotarile si motor de 1.4tsi 150cp