SEAT Ibiza SportCoupe

Consum

4.0
La capitolul consum trebuie sa recunoastem ca am avut parte de primele surprize... placute. Putem spune ca noul Ibiza SC este o rara exceptie. Cifrele anuntate oficial de producator, cel putin pentru consumul urban, sunt foarte apropiate de cele obtinute in traficul real. Trebuie sa recunoastem ca o asemenea "potrivire" nu am mai intalnit decat in cazul diesel-ului de 1.9 litri folosit de Renault. Sa trecem insa la cifre: spaniolii anunta un consum urban de 8.2 litri, o valoare corecta pentru un motor pe benzina de asemenea capacitate clindrica. In traficul real consumul inregistreaza cel mult 8.6 litri, in conditiile in care fortezi din plin pedala de acceleratie. O rulare cuminte cu siguranta ar fi adus un consum mai mic, poate chiar identic cu cel inregistrat in fisa tehnica. In traficul extraurban, la drum lung mai exact, atunci cand sari frecvent peste 120 de km/h, valorile consumului nu mai au cum sa fie identice cu cele anuntate de producator. In aceste conditii, computerul de bord a indicat peste 6 litri/100 de kilometri spre deosebire de cei doar 5.1 litri/100 de kilometri promisi de Seat.
  • bogdanm, marţi, 31.03.2009 19:01
    Bogdan Mirica

    Seat Ibiza SC deschide o noua abordare in sectiunea test-drive regasita pe Automarket. Notele primite de modelul spaniol se raporteaza direct la cooncurentii de pe acelasi segment. Exemplul va fi urmat si de restul modelelor pe care echipa noastra le va testa.

  • marius, marţi, 31.03.2009 19:49

    imi place ideea de comparatie ...buna ideea Automarket :)

  • dghfhg, miercuri, 01.04.2009 00:30

    .......ia aruncati o privire la noul polo ..e cu 10 clase peste la finisaje....19000 euro???????incredibil.pai la pretul asta vorbim deja de golf 6 in echipare highline 1.4 tsi.oricum prost e ala care cumpara nu cel care cere

  • gabi, miercuri, 01.04.2009 12:15
    ibiza

    Are un spatiu interior incredibil de mic!!!! De pret nu mai spun. Vanzari cu spor celor de la seat

  • cc, miercuri, 01.04.2009 12:23

    la banii astia exista alternative mult mai convenabile.sa nu uitam k e un hatchback in 3usi si mai ales un seat.de exemplu la aceeasi o honda civic e cu multe clase peste imitatia asta de vw..

  • drepteanu', miercuri, 01.04.2009 13:50
    Fara comentarii..

    ..Buna prezentarea! Jenant obiectul test-drive-ului. Seat dezamageste din nou dupa tentativa de face-lift la Seat Leon si dupa ce a "importat" un concept mai vechi de A4 pe "noul" lor Exeo. Totusi, de ce se cer atat de multi bani pe aceste modele Seat? Doar pentur ca transpun o filosofie sport, se adreseaza unui target tanar si activ si instarit? (cat de instarit o mai fi pe vremurile astea) Probabil ca trebuie sa coste mai mult de cat un VW si mai putin decat un Audi. Iar Skoda trb sa fie cenusareasa grupului (desi este evident ca cea mai profitabila prin raportul calitate/pret). Succesuri!

  • first_yoyo, miercuri, 01.04.2009 14:27
    pentru dghfhg

    ... nenea dghfhg urcate si in noul polo, si atunci vei vedea ca nu este cu 10 clase peste. intradevar arata mai bine la interior, parerea mea, dar ca materiale si finisaje NU. urcate in amandoua si apoi vorbeste. da este scumpa foarte scumpa masina, dar nu este nici foarte comuna precum corsa sau un aveo sau mai stiu eu ce.

  • Ioan, miercuri, 01.04.2009 22:58

    Este mult prea mare pretul pentru ceea ce ofera. Primul lucru care l-am remarcat , faptul ca nu are AER CONDITIONAT AUTOMAT. Al doilea lucru care ma deranjeaza este motorul de 1.4 litri si 85 de cai care nu este deloc multumitor. Nu vreau sa imi imaginez varianta de 1.2 litri. Pacat de acest design frumos...

  • sandman, luni, 07.11.2011 11:27
    sc

    modelul testat de voi este un reference, acum costa 9000euro cu remat cu tot. la 19.000euro nu ajunge decat varianta FR, cu toate dotarile si motor de 1.4tsi 150cp