Jeep Renegade

2.0 Diesel Turbo (MultiJet) 140CP 4x4 Aut9 Limited

Design

5.0

La capitolul design, echipa care a desenat cel mai mic Jeep a reuşit să îl integreze perfect în gama unui constructor care construieşte doar SUV-uri. Cumva au luat celebrul calandru de la modelul Wrangler şi clasicele faruri rotunde şi le-au pus pe un SUV de clasă B fără ca acesta să pară ridicol. Este simpatic, mult mai agreabil la privit în realitate faţă de imagini.

Este un automobil unisex, putând fi folosit de oricine, în orice mediu. Se potriveşte şi în mediul urban, dar şi în pădure sau în deşert. Poate fi personalizat cu ajutorul accesoriilor din catalogul Jeep şi pot fi alese culori neutre militare sau culori puternice aprinse. 

În cadrul conferinţei de presă ce a precedat lansarea europeană a noului model, Mike Manley, preşedinte şi CEO Jeep a spus că undeva de-a lungul anilor trecuţi, Jeep şi-a pierdut calea. Au acceptat acest lucru şi acum reconstruiesc acestă marcă. Iar Renegade va contribui din plin la acest lucru. 

  • scamel, vineri, 12.09.2014 12:25

    chiar daca articolul de ieri era varza nu cred ca este o tema demna de atata atentie oare scrieti fiecare cate un articol despre jeep renegade si asteptati aprecierile cititorilor?

  • gelu, vineri, 12.09.2014 13:27

    Destul de dragut acest suv de clasa mica.Pe teren accidentat Renegade da clasa la majoritatea suv-urilor din segmentele superioare si mult mai scumpe.

  • Scrooge, vineri, 12.09.2014 13:30

    vai da urat e saracul de el :)

  • Edb, vineri, 12.09.2014 14:07

    Masinile americane in general sunt lipsite de gust (ma refer la interior). Exteriorul aduce aminte de masinile chinezesti. Si ce-i cu parbrizul ala de intuneca in asa hal? Unii s-au uitat prea mult la True Blood.

  • Blaa..., vineri, 12.09.2014 14:36

    ma bucur sa aud ca are tinuta de drum buna, in comparatie cu un golf 7 cum este tinuta de drum si antifonarea? golf 100% renegade x? as aprecia foarte mult un raspuns de la cei care l au testat. Va multumesc

  • SnowM3, vineri, 12.09.2014 14:54

    Pentru ca ati testat o masina cu abilitati in afara soselelor, va rog sa publicati urmatoarele macar o parte din urmatoarele informatii minimale: 1. garda la sol 2. unghiuri de atac si degajare 3. adancimea vadului 4. detalii despre tractiunea integrala, repartizarea cuplului etc 5. prezenta protectiilor metalice (scuturi) sub caroserie

  • flo, vineri, 12.09.2014 15:49

    Sunt foarte curios daca se va lansa in NA ce fel de review uri va avea....arata a masina chinezeasca de jucarie fata de ce se vinde pe acolo ca si SUV.

  • Andy, vineri, 12.09.2014 16:26

    @flo arata la fel si-n SUA insa are alte motorizari/echipari. Se vinde ca SUV nu "ca si SUV" ca nu e altceva :-). Limba romana....

  • addeco, vineri, 12.09.2014 17:31

    2015 Renegade FWD AWD TrailHawk Approach angle 17.9° 21.0° 30.5° Breakover angle 21.2 24.0 25.7° Departure angle 29.7 32.1 34.3° Running clearance 6.7 7.9 8.7 Water crossing (5 mph) 19” Mai multe detalii in comentariul de ieri.pe aceeasi tema (Jeep Renegade).

  • Lache, sâmbătă, 13.09.2014 00:13

    Fiat cu denumire schimbata in Chrysler(or whatever) pentru a mari vanzarile de fiat. Halal!

  • Sam, luni, 15.09.2014 10:42

    Nu-i nici un Fiat. Renegade a fost conceput si dezvoltat in America de catre Jeep. Ei lucreaza si la viitorul 500X pentru ca au mult mai multa experienta cu masinile pt off-road in comparatie cu Fiat. Motoare sunt intradevar Fiat, dar trebuie sa ai motoare diesel sa reusesti in Europa, si Fiat au motoare bune. Masina va fii produsa in Europa, deci per total va fi un produs al companiei FCA, Americano-Italian, daca chiar tinem sa atribuim o identitate nationala si corporativa. Acuma degeaba va plangeti. In comparatie cu controversatul nou Cherokee, Renegade are o forma clasica Jeep, si arata chiar foarte bine (in opinia mea). Motoarele diesel sunt foarte tentante de asemenea. Il putem compara cu modele ieftine din clasa dar n-are rost pentru ca Renegade a fost facut pentru off-roading adevarat. Din punctul de vedere al imaginii concureaza cu modele putin mai up-market precum Mini Countryman. N-are rost sa ne plangem ca strugurii sunt acri. Cine isi permite si chiar vrea masina orientata mai mult spre off-road in segmentul asta isi va lua Renegade si cine nu, nu. Ii simplu.

  • Fara nume, duminică, 21.09.2014 00:47

    Articolul este original? http://www.topgear.com/uk/car-news/jeep-renegade-first-drive-1-2014-09-19

  • marius, sâmbătă, 04.10.2014 01:49

    au furat jantele de la Subaru XV masina urata rau vreau si eu una!