Jeep Renegade

2.0 Diesel Turbo (MultiJet) 140CP 4x4 Aut9 Limited

Tehnologie

4.5

Renegade este un model foarte important pentru Jeep şi acest lucru se vede şi în efortul pe care compania americană deţinută de Fiat l-a făcut în echiparea acestui model cu cele mai noi tehnologii disponibile. De la amortizoarele reglabile Koni şi cele două sisteme de tracţiune integrale până la două cutii de viteze automate (dublu ambreiaj cu şase trepte şi automată cu nouă trepte), trecând prin cele aproape 65 sisteme electronice, Renegade este un automobil care poate satisface aproape pe oricine. 

Grafica noilor ecrane este mult îmbunătăţită faţă de ce oferea Jeep până nu demult şi încă mai oferă pe variantele mai slab echipate. Frâna de parcare este electrică pe toate modelele, iar butonul de pornire a motorului este inteligent amplasat acolo unde de obicei este butucul contactului. 

Jeep Renegade îşi mascheză bine latura italiană şi dacă nu am şti am putea jura că este fabricat în America. Este însă o maşină europeană, noul Jeep Renegade fiind fabricat la uzina Fiat de la Melfi, Italia. 

  • scamel, vineri, 12.09.2014 12:25

    chiar daca articolul de ieri era varza nu cred ca este o tema demna de atata atentie oare scrieti fiecare cate un articol despre jeep renegade si asteptati aprecierile cititorilor?

  • gelu, vineri, 12.09.2014 13:27

    Destul de dragut acest suv de clasa mica.Pe teren accidentat Renegade da clasa la majoritatea suv-urilor din segmentele superioare si mult mai scumpe.

  • Scrooge, vineri, 12.09.2014 13:30

    vai da urat e saracul de el :)

  • Edb, vineri, 12.09.2014 14:07

    Masinile americane in general sunt lipsite de gust (ma refer la interior). Exteriorul aduce aminte de masinile chinezesti. Si ce-i cu parbrizul ala de intuneca in asa hal? Unii s-au uitat prea mult la True Blood.

  • Blaa..., vineri, 12.09.2014 14:36

    ma bucur sa aud ca are tinuta de drum buna, in comparatie cu un golf 7 cum este tinuta de drum si antifonarea? golf 100% renegade x? as aprecia foarte mult un raspuns de la cei care l au testat. Va multumesc

  • SnowM3, vineri, 12.09.2014 14:54

    Pentru ca ati testat o masina cu abilitati in afara soselelor, va rog sa publicati urmatoarele macar o parte din urmatoarele informatii minimale: 1. garda la sol 2. unghiuri de atac si degajare 3. adancimea vadului 4. detalii despre tractiunea integrala, repartizarea cuplului etc 5. prezenta protectiilor metalice (scuturi) sub caroserie

  • flo, vineri, 12.09.2014 15:49

    Sunt foarte curios daca se va lansa in NA ce fel de review uri va avea....arata a masina chinezeasca de jucarie fata de ce se vinde pe acolo ca si SUV.

  • Andy, vineri, 12.09.2014 16:26

    @flo arata la fel si-n SUA insa are alte motorizari/echipari. Se vinde ca SUV nu "ca si SUV" ca nu e altceva :-). Limba romana....

  • addeco, vineri, 12.09.2014 17:31

    2015 Renegade FWD AWD TrailHawk Approach angle 17.9° 21.0° 30.5° Breakover angle 21.2 24.0 25.7° Departure angle 29.7 32.1 34.3° Running clearance 6.7 7.9 8.7 Water crossing (5 mph) 19” Mai multe detalii in comentariul de ieri.pe aceeasi tema (Jeep Renegade).

  • Lache, sâmbătă, 13.09.2014 00:13

    Fiat cu denumire schimbata in Chrysler(or whatever) pentru a mari vanzarile de fiat. Halal!

  • Sam, luni, 15.09.2014 10:42

    Nu-i nici un Fiat. Renegade a fost conceput si dezvoltat in America de catre Jeep. Ei lucreaza si la viitorul 500X pentru ca au mult mai multa experienta cu masinile pt off-road in comparatie cu Fiat. Motoare sunt intradevar Fiat, dar trebuie sa ai motoare diesel sa reusesti in Europa, si Fiat au motoare bune. Masina va fii produsa in Europa, deci per total va fi un produs al companiei FCA, Americano-Italian, daca chiar tinem sa atribuim o identitate nationala si corporativa. Acuma degeaba va plangeti. In comparatie cu controversatul nou Cherokee, Renegade are o forma clasica Jeep, si arata chiar foarte bine (in opinia mea). Motoarele diesel sunt foarte tentante de asemenea. Il putem compara cu modele ieftine din clasa dar n-are rost pentru ca Renegade a fost facut pentru off-roading adevarat. Din punctul de vedere al imaginii concureaza cu modele putin mai up-market precum Mini Countryman. N-are rost sa ne plangem ca strugurii sunt acri. Cine isi permite si chiar vrea masina orientata mai mult spre off-road in segmentul asta isi va lua Renegade si cine nu, nu. Ii simplu.

  • Fara nume, duminică, 21.09.2014 00:47

    Articolul este original? http://www.topgear.com/uk/car-news/jeep-renegade-first-drive-1-2014-09-19

  • marius, sâmbătă, 04.10.2014 01:49

    au furat jantele de la Subaru XV masina urata rau vreau si eu una!