Isuzu D-MAX Cabina Dubla

2.5 Diesel 163CP 4x4 Man5 Classic

Tinuta de drum

3.5

Din păcate, puţini şoferi de pick-up ştiu ce poate să facă vehiculul lor pe teren accidentat, iar şi mai puţini îl şi folosesc în asemenea condiţii. Sperăm să nu fie cazul cu D-Max, care prezintă capacităţi interesante în acest regim.

D-Max are un unghi de atac de 30 de grade, un unghi de degajare de 22.7 grade şi o gardă la sol de 235 milimetri. Unghiul de rampă este de 22 de grade. Vorbim despre cea mai mare gardă la sol din segment, oferită pe un model care are capacitatea să tracteze trei tone. Trebuie să menţionăm faptul că unghiurile sunt mai mici decât cele oferite de generaţia precentă şi sunt inferioare rivalilor. De asemenea, vadul de apă maxim pe care îl poate trece D-Max este de 55 cm, semnificativ mai mic decât cel de 80 cm al lui Ford Ranger.

Direcţia lui D-Max are acum o casetă mai scurtă, care permite o rază de bracaj mai redusă. Aceasta oferă un nivel rezonabil de feeling pentru un model din acest segment, cu toate că ne transmite destule vibraţii la rularea pe teren accidentat.

Deşi ne-a plăcut faptul că reductorul este comandat electronic şi că se poate face trecerea de la 4x4 la 4x2 din mers (şi invers), nu am putut să nu remarcăm imposibilitatea comandării unui diferenţial blocabil în gama D-Max. Reprezentanţii mărcii nipone spun că această dotare lipseşte deoarece este folosit un sistem de control electronic al diferenţialului care suplineşte o unitate convenţională. Poate că a este vorba şi de o soluţie de reducere a costurilor.

Suspensia este moale, iar capacitatea mare de tracteare şi de transport afectează semnificativ comportamentul atunci când bena este goală, iar habitaclul are un singur pasager la bord. Configuraţia lui D-Max asigură că se va conduce mai bine când este încărcat, ceea ce duce la o ţinută de drum care te face să nu vrei să mergi prea repede atunci când eşti singurul pasager. În regim de off-road nu am întâmpinat nicio dificultate cu D-Max, deşi aveam anvelope de stradă M+S şi suficient noroi la dispoziţie.

  • slVW_83, vineri, 19.10.2012 15:22

    In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!

  • antonny, vineri, 19.10.2012 16:29

    isi merita locul 3 dupa toyota si ranger ......

  • MRC, vineri, 19.10.2012 19:52

    Incerc sa inteleg de ce o asemenea masina costa atat de mult. Personal, 30.000 de euro mi se pare o suma mare pentru o asemenea masina. Tipul de masina imi place (la fel Ford Ranger, Nissan Navara, Mitsu L200 si altii asemenea). Dar totusi, cu 30.000 de euro iti poti cumpara o masina mai bine dotata, mai confortabila, cu materiale mai bune la interior....cu alte cuvinte, o masina mai buna (cu toate ca in cazul de fata termenul "mai bun" e relativ). La fel si cu Suzuki Jimny; este o masina foarte faina, capacitate de trecere ok, dar dotarile cam slabute. Si 15.000 de euro. Cat o compacta cu dotari de bun simt. Chiar nu inteleg de ce cu bani multi iti poti cumpara o masina care ofera putin.....oare unde gresesc?

  • octav71, vineri, 19.10.2012 20:59

    Poze cu interiorul foarte putine, eu unul merg in interiorul acestui vehicul, nu in afara lui. Sa mai spun despre poze cu locurile din spate sau cu bena - interiorul ei? Comparatorul automarket, nu ofera informatii corecte, in sensul ca Isuzu D-Max nu are AC (manual sau automatic), nimic despre garantie, conform acestui configurator. In rest, interesanta, neasteptat pretul mai mic decat Amarok! Pana la urma, unde este construita si ce consum are in regim de autostrada?

  • BaditzaEx, vineri, 19.10.2012 22:03

    Mitsubishi L200 de ce nu e si el in test?!, si acela e un veritabil pick-up offroad

  • AndreiRN, vineri, 19.10.2012 22:24

    Masina "americana" dar la un pret prea ridicat.

  • hilmi, sâmbătă, 20.10.2012 08:05

    Toyota Hilux Duoble Cab cu motot de 2.5 are consum de 7,4 l/100km.....

  • Sebastian Toma, luni, 22.10.2012 11:58

    @hilmi Da, dar noi am testat versiunea cu transmisie automată a lui D-Max, aşa că o comparăm doar cu rivalii care au transmisie automată în ofertă şi motoare apropiate ca nivel de putere. Astfel, versiunea echivalentă a lui Hilux este asta: http://www.automarket.ro/masini-noi/toyota/hilux-cabina-dubla-facelift-30-d-4d-double-cab-style-4wd-auto-104836/specificatii.html

  • Isuzu Mures, miercuri, 18.09.2013 09:56

    Daca doriti sa faceti un test drive pentru a va convinge singuri care sunt punctele forte si care sunt punctele slabi va asteptam la Tg mures unde avem un isuzu varianta premium . Parerea mea este ca se comporta excelent pe teren accidentat , dar nu vreau eu sa va conving de lucrul acesta . Pentru alte detalii si programari puteti sa ne contactati la nr de tel : 0749.197.197 sau pe adresa de mail [email protected] . Va asteptam cu mare drag .