Tinuta de drum
Infiniti caută să îşi orienteze modele către confort, însă nu neglijează aspectul sportiv. Să nu uităm că avem de a face cu un model care foloseşte puntea spate, deci prezintă caracteristicile ideale pentru şoferii care preferă un stil dinamic. Pentru a face faţă concurenţei germane puternice, Infiniti a avut nevoie de toată experienţa inginerilor japonezi, care au lucrat mult la obţinerea unui tren de rulare performant. Stabilitatea în viraje şi rularea confortabilă se împletesc bine. Pe un sector de drum virajat, servodirecţia va ajuta la croirea unor trase ideale, mulţumită răspunsului bun, iar tracţiunea spate va oferi tuturor un plus de adrenalină atunci când este selectat modul Sport. Din păcate, M30d nu se poate ridica la nivelul etalonului din segment, BMW Seria 5, care dispune de un pachet tehnologic capabil să garanteze o ţinută de drum exemplară. În lupta cu mult mai titratul rival german, Infiniti vine cu un sistem DCE (Dynamic Cornering Enhancement), care controlează cuplul motor în funcţie de unghiul volanului şi aplică forţa de frânare la fiecare roată cu ajutorul ESP-ului.
BMW530d apare cum ca (mai nou) ar avea un motor de 258cp, 560Nm, inclusiv in lista de preturi.