Infiniti M

3.0d V6 GT Premium auto

Interior

5.0
Dacă sub capotă s-a ascuns o simfonie mută, în interior experienţa senzorială devine şi mai intensă, solicitând din plin simţurile olfactiv, tactil şi vizual. Impactul este puternic imediat ce deschizi uşa, designul planşei de bord fiind exact ceea ce îşi doreşte un client din segmentul premium. Croiala meşterilor japonezi încântă ochiul, se potriveşte cu non-conformismul designului exterior şi oferă o primă senzaţie de exclusivitate. Murmurul poate fi prima manifestare sonoră a celui ce deschide portiera. Urmează exclamaţia, smulsă atunci când mâinile întâlnesc lemnul tratat cu atenţie, inoxul rece, pielea fină şi moale. Senzaţia de satisfacţie, de mulţumire, de lux accesibil va seduce mulţi clienţi. Reţeta este condimentată de iluminarea plăcută, de afişajul prietenos şi de culorile calde, singurele indicii ale unui habitaclu tehnologizat. Pentru a face parte din segmentul E, M30d şi-a propus să ofere clienţilor săi un spaţiu interior generos. Pe locurile din spate, pasagerii vor beneficia de suficient spaţiu pentru picioare, chiar mai generos decât oferta bavareză a segmentului. Portbagajul este însă un minus, M30d fiind cea mai zgârcită ofertă din segment, cu numai 450 de litri, în condiţiile în care toţi concurenţii săi oferă peste 500 de litri.
  • unckle, joi, 28.04.2011 11:20

    BMW530d apare cum ca (mai nou) ar avea un motor de 258cp, 560Nm, inclusiv in lista de preturi.

  • madymaftel, vineri, 01.07.2011 11:36
    @unckle

    Hai,trezeşte-te la realitate şi nu mai visa ( şi mai ales nu mai aduce vorba de BMW ,cum faci în toate post-utile) şi du-te să duci oamenii la cîmp cu Loganul din dotare. Stimă!