Interior
Experienţa unui M poate fi împărţită în două tipologii: cea a şoferului şi cea a pasagerului. În acest segment, plăcerea de a conduce maşina se află încă la un nivel ridicat, astfel că Infiniti s-a dat peste cap să creeze o ambianţă cât mai plăcută pentru cel de la volan. M30d este construit bine, din materiale premium. În faţă, sistemul multimedia domină planşa de bord, dedesubtul acesteia aflându-se - aranjate într-o ordine clară şi fără echivoc - toate comenzile sistemului audio, ale navigaţiei şi ale climatizării. Evident, ai ocazia de a-ţi aranja scaunele pe toate axele existente în Univers iar versiunea GT premium - testată de Automarket - îţi oferă scaune cu un confort ridicat în defavoarea unora cu suport lateral sănătos. În condiţiile în care testul a avut loc după un drum lung cu avionul, soluţia aleasă de oamenii de la Infiniti a fost cea perfectă. Surpriza a venit la centrul Infiniti din Roma, unde japonezii au dovedit că sunt atât de încrezători în produsul lor, încât au aşezat maşina în showroom faţă în faţă cu cei trei rivali-cheie existenţi acum pe piaţă. Am putut astfel să testăm comparativ live spaţiul şi confortul oferite pasagerilor din spate, iar modelul Infiniti stă lejer pe prima poziţie, alături de Mercedes E-Klasse. Evident, toţi cei din maşină vor fi gratulaţi cu ultimele sistemele multimedia inventate de Infiniti, până şi aerul interior fiind privit cu deosebită seriozitate de oamenii din spatele noului M. Gurile de aerisire se închid automat dacă senzorii sesizează faptul că în habitaclu intră aer viciat, cel care apucă să intre este repede curăţat cu ajutorul unor reacţii fizice complexe, iar aerul este împrospătat constant cu ajutorul Forest Air, un buton care desface în interior un iz plăcut şi subtil de iarbă proaspăt cosită sau de frunze uscate. Dacă adăugăm şi atenţia absolută la detalii (ai trapă în standard şi până şi torpedoul este îmbrăcat în pluş) sau mai sus amintita linişte incredibilă pentru un diesel, peisajul interior este de-a dreptul încântător. Pentru a vă convinge, aranjaţi un test. Nu aveţi nevoie de mai mult de zece minute pentru a intra în starea de bine emanată de Infiniti M.
Infiniti a avut mereu un cuvant de zis in fata oricarui rival... Ce sa zic...frumos design-ul mai ales cel interior... Un minus l-as acorda tractiunii spate, care nu se potriveste unui diesel...un AWD ar fii fost perfect... O nota 7,5/10