Design
E greu de notat noul Toyota GT86 la capitolul design. Dar e interesant de ştiut că, în momentul în care oamenii din echipa Toyota lucrau la liniile modelului, în sala în care se construia modelul din lut a fost adus un exemplar al lui 2000GT pentru a servi drept inspiraţie. "Nu trebuie să preluaţi nimic de la el, trebuie doar să-l priviţi din când în când în pauze" a fost mesajul şefilor Toyota către designeri.
La final, a ieşit un coupe autentic, cu alură dinamică şi caracter individual subliniat clar, dar care nu iese în evidenţă foarte tare la nivelul detaliilor. Poate ar mai fi trebuit lucrat la stopuri şi blocurile optice frontale, poate că grila ar fi trebuit revizuită. Poate că logo-ul "86" stilizat (care, printre altele, induce ideea unor roţi în drift) ar fi putut fi ceva mai clar, pentru că există destule şanse ca mulţi să vadă doar "GT" pe posteriorul modelului japonez. Partea bună este că, până să ajungi la aceste detalii, vei fi atras de siluetă, iar aceasta nu e deloc rea. Apropo, dacă ajungeţi în faţa listei de opţionale pe care să le comandaţi pe GT86, alegeţi cu încredere nuanţa exterioară Metallic Fusion Orange. E cea care pune cel mai bine în evidenţă formele maşinii.
sunt curios de un 80-120 km/h cu 4 adulti in ea.