Interior
Interiorul lui Toyota GT86 este un amestec de sportivitate, culoare şi materiale care variază de la calitate maximă la spartan. Imediat după ce te aşezi pe scaunul şoferului, observi volanul ceva mai mic decât cel al altor modele ale mărcii şi sigla stilizată 86 de pe centrul volanului care ia locul clasicului logotip Toyota. Semn că te afli într-o maşină specială. Ai pedalier din aluminiu, iar ambianţa generală este una izolată, intimă şi plăcută datorită paletei de culori folosite: negru amestecat cu roşu aprins.
Scaunele sunt profilate sportiv şi îţi oferă tot sprijinul lateral necesar de care ai nevoie - şi ai nevoie! - pe virajele abordate cu aplomb. Ai la dispoziţie o tapiţerie mixtă piele/stofă interesantă, dar modelul pe care l-am testat avea scaunele acoperite cu un material textil simplu perfectibil la nivel vizual şi tactil. Ai scaune şi în spate în caz că ai neapărată nevoie, dar acestea le sunt dedicate mai ales copiilor şi vin chiar cu un sistem de ancorare Isofix foarte util părinţilor cu apucături sportive. În rest, în centrul bordului stă un ecran tactil care pe modelul testat era animat de sistemul de navigaţie, iar butoanele sunt orientate astfel încât cel de la volan să le poată vedea şi aborda cu uşurinţă. Există şi elemente care au rămas în urma anului 2012, cum ar fi ceasul digital de pe bord care aminteşte de epoca pre-2000.
O surpriză plăcută a fost portbagajul. Deşi vorbim de un coupe compact care are patru locuri, zona pentru bagaje este ciudat de încăpătoare. Nu e înaltă, dar cei de la Toyota susţin că poţi depozita fără probleme patru roţi de rezervă dacă rabatezi scaunele din spate.
sunt curios de un 80-120 km/h cu 4 adulti in ea.