Tinuta de drum
Hyundai nu a echipat Veracruz cu cea mai modernă suspensie posibilă, deci nu veţi avea parte de vreo revoluţie aici. Comportamentul acestui model denotă faptul că este orientat spre confort, iar nivelul la care se situează ruliul şi tangajul caroseriei este acceptabil. Punctul forte al lui veracruz este comportamentul pe teren accidentat, acolo unde suspensiile amortizează fără probleme neregularităţile suprafeţei de rulare. De altfel, garda la sol este mai mult decât decentă pentru un traseu de dificultate medie-superioară pe teren accidentat. Diferenţialul central poate fi blocat pentru a trece cu uşurinţă peste zonele dificile, dar sistemul de tracţiune integrală al acestui model gestionează singur modul în care împarte puterea între axe, nefiind necesară intevenţia dumneavoastră prin activarea diferenţialului decât dacă aveţi în faţă un traseu mai dificil, cu aderenţă extrem de slabă. Direcţia acestui model este acţionată de sofer cu uşurinţă, fiind foarte confortabilă la drum întins, însă răspunsul volanului este unul mai degrabă artificial decât natural. Abilităţile lui Veracruz pe teren accidentat au fost deja premiate, acesta fiind cel mai apreciat SUV într-una dintre ediţiile precedente ale competiţiei româneşti "Cel mai 4x4". Iar întâmplarea a făcut ca exemplarul testat sa fie chiar maşina care a concurat în competiţia respectivă!
Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.