Interior
Modelul Hyundai i20 1.1 CRDi testat de noi a venit în echiparea Confort+, acesta fiind practic nivelul de bază cu o serie de elemente în plus. Interiorul se dovedeşte a fi destul de auster, cu mult plastic tare, dar de o calitate mult mai bună faţă de modelele i20 fără facelift. Pentru o pată de culoare, Hyundai a dotat interiorul cu inserţii de plastic argintiu pentru consola centrală, volan şi gurile de ventilaţie. Mai există şi elemente din plastic lucios, plus o serie de butoane plăcute la atingere. Planşa de bord este simplă şi lizibilă, iar un ecran mic cu afişaj albastru amplasat în partea superioară a consolei ne oferă informaţii de la sistemul audio şi de la computerul de bord. Păcat că volanul şi levierul schimbătorului sunt din plastic şi nu sunt legate în piele.
Spaţiul la bord este suficient pentru patru persoane, sau chiar cinci, dacă situaţia o cere. Volumul portbagajului este de 295 litri, foarte aproape de valorile cele mai mari din această clasă.
Motorul diesel e pentru drum lung. Cea mai buna solutie in oras e un motor de 1.0- 1.2 litri, supraalimentat. Masina arata bine, mai ale exteriorul.