Motor / Transmisie
În acest moment în segmentul B există doar două propulsoare turbodiesel cu trei cilindri. Unul este cel coreean pe care îl regăsim pe modele ca Hyundai i20 sau Kia Rio, iar al doilea aparţine grupului Volkswagen: 1.2 TDI. Se află seja în dotarea modelelor Volkswagen Polo sau Seat Ibiza. Ambele propulsoare produc 75 CP dintr-o cilindree sub 1.2 litri.
Motorul Hyundai are eticheta oficială 1.1 CRDi, dar cilindreea corectă este de 1.120 cmc. Cei trei cilindri sunt suficienţi pentru a livra 75 CP la 4.000 rpm şi un cuplu motor maxim de 175 Nm la 1.750 rpm. Având doar trei cilindri, motorul emite un sunet ciudat pentru un diesel, un fel de bârâit înfundat. Deşi este lent în prima parte a turometrului, micul propulsor îşi face treaba în zona de cuplu şi livrează puterea promisă. Pentru a-l exploata, e nevoie să folosim din plin şi cutia manuală cu şase trepte, al cărei levier dă uneori senzaţia că agaţă.
Motorul diesel e pentru drum lung. Cea mai buna solutie in oras e un motor de 1.0- 1.2 litri, supraalimentat. Masina arata bine, mai ale exteriorul.