Interior
Dacă nu ne-am fi urcat în versiunea pre-facelift a lui i10 înainte să conducem acest model, am fi spus că nu s-a schimbat nimic. Ei bine, există câteva noutăţi. Maneta schimbătorului de viteze are altă formă şi a fost integrată mai delicat pe consola centrală, în timp ce scaunul şoferului a fost înălţat cu câtiva milimetri. Între cele două scaune din faţă găsim în continuare un suport pentru două pahare, alături de două mici spaţii de depozitare care pot fi utilizate pentru cheile şi portofelul şoferului. La capitolul materiale, nu s-a schimbat absolut nimic, modelul fiind echipat cu plastice de calitate slabă, cu un aspect rugos şi inestetic. În schimb, maneta schimbătorului de viteze este amplasată bine din punctul de vedere al ergonomiei, lucru de apreciat atunci când trebuie să o foloseşti destul de des. Pedalele sunt destul de mici şi înguste, element deranjant în unele momente. Aşteptăm să vedem o îmbunătăţire a calităţii materialelor la generaţia următoare a acestui model, după cum ne-au arătat cei de la Chevrolet că se poate.
Cred ca s-a facut o mica greseala. Motorul 1.1 SOHC, denumit Epsilon, este motorul vechi in 4 cilindrii de pe varianta pre-facelift si dezvolta 67 cp. Modelul facelift introduce noul motor 1.0 in 3 cilindrii de 69cp, din seria Kappa, este cel premiat de curand in clasa motoarelor pana in 1000 cmc.