Hyundai i10

1.1 69CP Economy

Performante

2.5

Cu excepţia lui Chevrolet Spark 1.0 Base, nu există niciun model mai lent decât Hyundai i10 în segmentul mini. Deşi modelul este sprinten până la 50-60 km/h, accelerarea până la 100 km/h are loc în 15 secunde, mai mult decât în cazul rivalilor de la Peugeot/Citroen, care necesită 13.7 secunde, în timp ce Suzuki Alto are nevoie de 14 secunde pentru acelaşi lucru. Hyundai i10 facelift nu-i un performer nici la capitolul viteză maximă, fiind capabil să atingă 156 km/h. Mai mult decât atât, rapoartele destul de scurte ale cutiei de viteze duc la o turaţie de 3.000 rpm în treapta a cincea la 120 km/h, respectiv 4.000 rpm la 140 km/h. Acest element îl face pe i10 deosebit de deranjant pe autostradă, iar consumul de carburant creşte dramatic la acel regim de rulare. Până la 80 km/h, modelul se descurcă bine şi nu este atât de gălăgios.

  • danutz, luni, 23.05.2011 14:22

    Cred ca s-a facut o mica greseala. Motorul 1.1 SOHC, denumit Epsilon, este motorul vechi in 4 cilindrii de pe varianta pre-facelift si dezvolta 67 cp. Modelul facelift introduce noul motor 1.0 in 3 cilindrii de 69cp, din seria Kappa, este cel premiat de curand in clasa motoarelor pana in 1000 cmc.

  • TT, luni, 23.05.2011 14:22

    ce masina naspa

  • qqq, luni, 23.05.2011 14:23
    ???

    Domnilor, 2 greseli imense, mai documentati-va: 5 year triple care nu se aplica pe i10 si.....motorul care a castigat a treia pozitie este cel de 1 litru, dupa cum spuneti si voi, dar totodata scrieti ca aveti de-a face cu un premiant. ei bine nu este asa. motorul disp in tara noastra si specificat si de voi este de 1.1 care saracu n-a castigat nimic...cel de 998 cc( locul 3 la E of the y) nu e prezent la noi in romanica..

  • Sebastian Toma, luni, 23.05.2011 14:55

    Motorul de 1.0 litri şi trei cilindri nu este în oferta Hyundai i10 pentru România. Potrivit importatorului, respectiva versiune de motorizare este oferită doar dacă o comandă un client, dar nu este disponibilă momentan în ţara noastră. Cât despre Five Year Triple Care, modelul nu beneficiază de această ofertă, dar are garanţie pe cinci ani. Mai precis, Hyundai oferă 3 ani garanţie, iar importatorul mărcii în România oferă gratuit garanţie extinsă pe doi ani, alături de un pachet de asistenţă rutieră gratuită pe trei ani. Dacă ar fi existat pachetul Five Year Triple Care, clienţii ar fi avut asistenţă rutieră gratuită pe cinci ani, alături de verficări tehnice gratuite pe aceeaşi perioadă.

  • qq, luni, 23.05.2011 15:06
    i10

    corect...vad ca sunteti la curent...dar din ce spuenti voi acolo reiese ca masina asta are motorul premiant si 5 year triple care...asta mie nu-mi suna decat reclama la dealerul Hyundai Motor...pai dc e reclama macar sa fie corecta ..

  • qq, luni, 23.05.2011 15:28
    @sebaa

    masina poate ati luat-o de la importator. dar daca suni la nr ala suni in show-room la expozitiei nr 2, acolo in spate la casa presei. verificati va rog... http://www.hyundai-motor.ro/content/index.php?id=120&citid=18

  • Gica, luni, 23.05.2011 15:46
    Matiz

    O masina prea scumpa pt ce ofera. Performante si spatiu similar matizului la pret de masina mare. Nu stiu cine ar plati 10mii pe asa ceva cand poate cumpara orice altceva la banii aia. Dacia Sandero cu motor de 1.2 litri cel putin e o masina adevarata pe langa tentativa asta cu roti de 12 toli.

  • gigica, luni, 23.05.2011 17:26

    Nu este in clasa cu sandero masina asta sj nu cred ca se adreseaza multimii low-cost. Unii nu gandesc low cand isi cumpara un lucru.

  • ion, luni, 23.05.2011 21:05
    @gigica

    Nu se adreseaza multimii?! o fi vreo editie limitata a unui constructor premium cascarabeta asta coreana si nu stim noi, huh? ce comediant..

  • al, marţi, 24.05.2011 10:32

    Ce-i cu afirmatia asta de roman needucat? "Fără prea multe eforturi, poţi să mergi pe trotuar, iar unele alei pietonale îţi sunt accesibile direct de la volan" Pai ar fi bine sa mergeti pe sosea ca si asa abia au loc pietonii pe trotuar de masinile parcate. Si asa suntem in jungla...asa ca ati incercat si claxonul ca sa vedeti cum suna? ("claxonul, al cărui ton este cu adevărat efeminant" - corect domnilor ingineri este efeminat) Sau ca ati vazut vreo gagica muruita bine pe centura??

  • Vas, marţi, 24.05.2011 14:14
    Tana Nano

    Cred ca puteti face un comparativ cu Tata Nano. Sunt masini destul de similare.

  • Mihai, marţi, 24.05.2011 15:25
    @Sebastian: Consum

    Aoileuuuu. Daca nu ai reusit sa determini consumul prim metoda computerului de bord, nu mai face afirmatii de genul "cu o liniuta poti parcurge 35-40 KM" pentru ca la majoritatea automobilelor indicatorul de consum este logaritmic. Acest lucru inseamna ca o liniuta cand rezervorul este plin, "tzine" mai mult decat o liniuta cand rezervorul este mai gol. Ma asteptam sa faceti un test in care il umpleti, faceti si voi cel putin 100 KM si il umpleti la loc si apoi calculati consumul. Destul de simplu zic eu... Eu tare ma indoiesc ca acest motor consuma 5% in oras, ci eu cred ca cel putin 7-7,5%. Deci incercat sa nu mai induceti in eroare cititorii. Eu sunt unul dintre ei si va citesc cu placere chiar :)

  • demo, duminică, 04.03.2012 20:28
    consum

    cu un condus mai sportiv a ajuns sa consume si 10.3 / 100km ceea ce nu e chiar asa de vis . in schimb este adevarat ca se infige foarte bine pana la 70-80 km . este stabila in curbe chiar daca sunt foarte inguste anvelopele. vorbesc de masina pre - facelift. merita 10.000 de euro pt o masina noua foarte fiabila cu care chiar nu am avut vreo problema vreodata

  • D@vid 46™, sâmbătă, 17.03.2012 22:05
    i10

    Mie imi plac masinile facute de Coreeni adica Hyunda insa acest model i10 nu-mi place deloc . Totusi se vede ca au fost facut mici finisari...care pe mine ma incanta:) Interiorul este placut Motorul am cuvinte numai de lauda Concluzie : O masina buna de oras:D...dar nu-si merita bani...multi vor alege Vw Up Skoda Citigo Seat Mii s-au Fiat Panda...:)