Hyundai Grand Santa Fe

Interior

4.0

Această versiune a lui Hyundai Santa Fe a fost creată special pentru ce oferă la interior. Ampatamentul, adică distanţa dintre puntea faţă şi puntea spate, a crescut cu 10 centimetri pentru a oferi mai mult loc pasagerilor din spate, iar spaţiul suplimentar se simte încă din momentul în care te urci la bord. Doar un munte de om nu s-ar simţi mic odată ce se urcă la volan, pentru că Hyundai îi oferă şoferului şi pasagerului din dreapta spaţiu din plin în toate direcţiile.

Pasagerii de pe bancheta din spate sunt şi ei răsfăţaţi, având o banchetă spate cu spătar reglabil şi încălzire pe două niveluri, cu unul în minus faţă de câte au pasagerii din faţă la dispoziţie. În spatele acestei banchete se află două locuri suplimentare, relativ uşor accesibile, care pot fi folosite pe drumuri scurte de adulţi şi pe drumuri lungi de copii. Dacă nu folosiţi această funcţie a maşinii, aveţi oricum la dispoziţie un automobil cu un habitaclu foarte generos.

Generozitatea celor de la Hyundai în materie de spaţiu nu s-a reflectat şi într-o atenţie deosebită la materialele folosite la bord. Cu toate că planşa de bord are un aspect modern, există prea multe tipuri diferite de material dur pe aceasta şi pe suprafeţele alăturate, palmele şi ochii remarcând mai mult de cinci texturi diferite de plastic. Şi niciuna nu lasă senzaţia de calitate aferentă unui model cu ambiţii premium. Butoanele sunt identice cu cele găsite la bordul unui i10, de exemplu, iar asta este una dintre micile neajunsuri ale acestui model. 

Locurile din faţă sunt profilate destul de bine şi sunt confortabile la o călătorie mai lungă, după cum este şi cazul banchetei din spate. Pe ultimul rând de locuri încap doi adulţi dacă este îndreptat spătarul banchetei din faţa acestora. Volumul portbagajului este de 607 litri în configuraţia cu cinci locuri, nu cu mult mai mare decât cel al versiunii standard a lui Santa Fe, care anunţă 585 litri.

  • Gelu, joi, 28.08.2014 12:06

    Pacat ca nu ofera un motor mai potent, gen 2 litri diesel biturbo sau chiar un 3 litri diesel.

  • Scrooge, joi, 28.08.2014 12:21

    desi se vede clar progresul celor de la Hyundai, desi masina arata destul de bine nu pot sa exclam decat: "prea microbuz, prea ca la tara".

  • Andy, joi, 28.08.2014 13:27

    @Gelu vorbim de o marca care pana acum vreo 10-15 ani era low-cost. Acum concureaza cu marci precum Skoda, Renault, Kia (desi sunt din acelasi grup) - adica cu marci de volum din categoria buget - si nu cu marci gen VW, Peugeot - marci de volum - si nici cu cele premium ca sa ofere motoare biturbo sau alte briz-brizuri. Vorbim de Europa. Per total pare reusita, pretul fiind corect pentru ceea ce ofera (desi muti vor fi tentati sa zica: "de banii astia iei...". La urma urmelor fiecare alege ce vrea si cu cat sunt mai multe oferte pe piata cu atat mai bine pentru toti consumatorii.

  • Suleyman Cunoscatoru, joi, 28.08.2014 13:32

    Sunt curios ce priza va avea la publicul din Romania ?

  • mog, joi, 28.08.2014 13:34

    culmea ca au un 3.0crdi v6 de ~240hp...dar e doar pe ix55/veracruz, care nici nu cred ca se mai vinde oficial la noi.

  • someone, joi, 28.08.2014 14:03

    @ gelu...motorul asta chiar e biturbo

  • joe.giorgica, joi, 28.08.2014 21:47

    evoluat ca aspect,dar ramas in urma la cutia de viteze, si calutii scrisi in cartea tehnica sunt ponei!.AM facut 300.000 cu vechiul santa fe. confortabila la drumul lungi[picat cutia automata la 280 mii/cost reparatie 2 mii euro],,apoi semne de turbina stricata[ulei scurgeri] si de cateva ori schimbate bujiile incandescente!..in rest,,totul ok

  • dan, vineri, 29.08.2014 11:43

    @mog Ala nu era al lor, ci de la VM Motori, adica un pic de Fiat. De altfel, cam toate motoarele diesel pana la marea schimbare la fata a grupului Hyundai/Kia au fost de la VM Motori. Avand in vedere ca trendul e spre motorizari mai mici chiar si la ML sau X5, e arhisuficient. Problematica e cutia lor automata, destul de inceata in reactii pt vremurile de astazi, si modul in care coreeni apeleaza la diverse trucuri gen rapoarte lungi in cutie ca sa respecte normele de poluare fara a investi in sisteme sofisticate. Sunt masini normale pt oameni normali. Problema e ca pretul asta de 45.000 nu prea se mai pupa cu normaliatea, insa daca e sa ne gandim ca Mini cere absolut nejustificat si 30.000 E pe o masina si se vinde in draci, nimic nu ma mai mira.

  • Silviu, joi, 04.09.2014 16:50

    O porcarie koreana !

  • mda, sâmbătă, 06.09.2014 22:15

    9.8 urban? Ori glumiti ori l-ati injumatatit.

  • mihai, duminică, 15.02.2015 18:26

    De ce aceasta masina care are un consum declarat de 7.6 iar consumul real al masinii,in realitate este de aproximativ 8%,diferenta fiind de mai putin de jumatate de litru,a primit doar 4.5 stele iar Audi A1 1.0 TFSI cu un consum declarat de sub 4.5% si care in realitate scoate undeva la 9% a primit acelasi punctaj,adica 4.5 stele.Sponsorizeaza mai bine Haudi,nu?Normal,cum altcumva sa-si mai vanda si ei carutele,pacalesc fraieri.