Vizibilitate
În Ranger urci. Ba chiar te caţări un pic. Stai sus şi vezi bine prin parbrizul mare, care în cazul echipării XLT este şi încălzit electric. Montanţii sunt destul de groşi şi pot jena uneori vizibilitatea pe viraje, dar nimic ieşit din comun. Luneta este eficientă atât timp cât lăsăm bena deschisă, însă dacă alegem să o acoperim devine aproape inutilă. Compensăm însă cu oglinziile retrovizoare laterale de dimensiuni mari.
Ar fi fost bună o cameră pentru mersul cu spatele. Sau măcar nişte senzori de parcare. Dar echipare XLT nu oferă aşa ceva. Astfel, ai multe momente în care îţi este dificil să manevrezi mastodontul de 5.4 metri în spaţii de parcare mai înguste. Necesită un pic de antrenament, dar în timp ajungi să îl stăpâneşti cu încredere.
Foarte potrivit titlul articolului! Intr-adevar este o masina cu capacitati de trecere exceptionale.