Tehnologie

4.5

Trebuie să recunosc că am fost un fan al sistemului SYNC, încă de pe la a doua generație. Mi-a plăcut faptul că Ford a rămas consecvent acestui sistem, a continuat să-l dezvolte cu cei de la Microsoft și îl consider unul dintre cele mai intuitive din perspectiva modului în care navighezi prin el și a posibilităților de personalizare.

Să nu vă imaginați că simt așa vreun moale în glezne când văd un display mare, în acest caz unul de 15.5 inch. Totuși, în cazul lui Mustang acest display are sens. Este elementul central, cam totul se petrece via acest display, ceea ce contribuie la a înclina balanța spre funcționalitate și nu spre fashion.

Când vine vorba de dispunere, trebuie să zic că eu sunt un fan al display-urilor centrale portret, pentru că mă apropie ca mod de consum al informației de experiența cu telefonul mobil. Apoi dispunerea pe înalt înseamnă că îmi păstrează în aceeași zonă de focus și acces toate informațiile afișate. Nu trebuie să consum informațiile afișate ca pe subtitrarea de la IMAX.

Micul display care joacă rolul tabloului de bord oferă o minimă posibilitate de configurare a informațiilor afișate. Recunosc, mi-aș fi dorit o libertate mai mare de configurare. În schimb, uriașul ecran central oferă această facilitate din belșug. Poți folosi Apple CarPlay sau Android Auto și îți mai rămâne spațiu generos pentru orice mai vrei să ai afișat pe acest ecran. Și da, găsesc extrem de faină acea rotiță care ”plutește” pe ecran și care îți permite reglarea volumului. 

Apropo, sistemul SYNC 4 oferă rara performanță de a putea gestiona două telefoane în modul Apple CarPlay. Poți alege care telefon să fie în modul mirrorlink. Sper că este valabil și pentru Android Auto, nu am verificat. Conectarea se realizează wireless, la fel și încărcarea terminalelor care au această opțiune.

Merită să menționez și sistemul audio B&O care integrează în planșa de bord un soundbar.

  • ds, joi, 23.06.2022 12:24

    Ciudat lucru să nu poți acoperi plafonul de sticlă. Ce or fi avut în minte? Practic te bate soarele-n cap de căpiezi. Iar display-ul ăla central bate lejer în dimensiuni un tv dintr-o sufragerie de nabab...

  • MV, joi, 23.06.2022 13:28

    Parca m-au mirosit baietii de la AM cu testul asta ca a aparut imediat dupa ce am comentat la articolul cu Focus, unde ziceam ca toate Fordurile sunt tomberoane, cu exceptia astuia electric. Cum ziceam si acolo, pretul lui Mach-E mi se pare mult prea mare.

  • MV, joi, 23.06.2022 14:53

    @MHG27: bate vantul prin showroom si de plictis ai iesit asa tare la mine cu arogantele? Nu am sa-ti dau apa la moara, m-ati pacalit deja de doua ori, acum puteti sa-mi vindeti si luna de pe cer ca eu nu mai cumpar de la voi nici macar un surub.

  • MHG27, joi, 23.06.2022 15:25

    @MV Lucrez in IT, nu am habar de ce zici tu acolo. Orice brand are rateuri, dar are si masini bune. Dar sa generalizezi asa tot brandul, e similar cand spun vesticii ca totii romanii sunt tigani.

  • Seriff, joi, 23.06.2022 16:00

    Probleme au toate masinile, ce credeti ca la Toyota in service e gol? Au si alea probleme, Honda si Suzuki la fel, in general orice masina care a fost prost condusa, prost intretinuta va avea probleme, eu am avut 2 Forduri Focus, nu am avut nici o problema cu nici unul. On topic, masina mai urata ca Mustang E asta nu am vazut, bine exceptand Toyota Prius care o bate totusi.

  • @Sheriff, joi, 23.06.2022 16:29

    Precizeaza ca alea doua Focusuri au fost de la munca si nu ale tale personal.

  • @MHG27, joi, 23.06.2022 17:54

    pai omu a zis ca toate fordurile sunt tomberoane (si cam asa le merge buhul peste tot ncsf) cu exceptia lu' mach-e asta electros, deci dupa cum vezi, nu a generalizat deloc. aia ca toti romanii sunt tigani e trasa rau de par. daaaaar da, toti romanii care fac infractiuni in afara sunt tigani, sau ma rog 99,99% din cazuri :)) tot cam cum gasesti si cate un ford fara probleme: 1 din 1000. exagerez un pic, mai glumim si noi ca (inca) nu e interzis, doar ca realitatea intr-acolo bate. adevarat mai serifule toate masinile au probleme, dar ma jur ca am fost la toyota bucuresti nord in service in urma cu fix o saptamana si la posturile de lucru erau doar masini de alte marci, toyote 0 (zero) si doar 1 singur lexus. am ajuns acolo sa fac o verificare unei rav-4 pe care pusesem ochii dar pan' la urma a picat gheseftul, spre paguba mea fiindca vanzatorul a vrut sa ma faca la bani miseleste.

  • 5G, joi, 23.06.2022 22:04

    https://dailydriven.ro/cele-mai-bune-12-motoare-din-lume

  • Seriff, vineri, 24.06.2022 09:05

    Nu au fost de munca geniule, au fost personale, au fost masini foarte ok, chiar fiabile, probleme au toate masinile, poti avea probleme si cu Toyota si cu VW si cu Ford, ce relevanta are marca? Depinde de cum a fost intretinuta si exploatata masina, atat.

  • zagado26, vineri, 24.06.2022 19:14

    Ford Mustang e doar unul şi în nici un caz ăsta, oricât am încerca metafore.

  • Mircea Badea, duminică, 26.06.2022 04:45

    arata ca un focus cocotat.. si in "dive" se baga multi bani dar asta nu inseamna ca si valoreaza atat..

  • Mustang, sâmbătă, 17.12.2022 12:32

    Comentarii de la cand vulpea nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii. Detin un astfel de model de o luna, e o incantare pentru pretul ei. Si sta langa un BMW seria 5 de doi ani, pe care am platit 85000E. Nu se compara la niciun capitol. Asa ca carcotasii, treceti printr-un dealership Ford si gratuit va vor lasa sa va uitati la exterior si sa simtiti interiorul.