Design
Punctul forte al noii generatii Ford Ka. Modelul de clasa mini al celor de la Ford atrage priviri atat in oras, cat si pe sosea, devenind imediat o curiozitate. Formele sale sunt atrag mai mult femeile decat barbatii, publicul feminin fiind clar tinta numarul 1 al modelului. Pana la urma, formele armonioase ale exterioarului salveaza impresia generala lasata de calitatile intrinseci ale masinii, reusind sa transforme noul Ka intr-un obiect dezirabil in anumite contexte. Cum ar fi o iesire in oras sau un drum zilnic spre birou.
5.3L/100 in oras pentru varianta pe benzina? ce e asta, o gluma sau o greseala??? Apoi, am condus acest motor pe un Fiat GrandePunto. La turatii joase (sub 1700 turatii/minut) este mort, in special la plecarea de pe loc. Poti apasa pedala al podea si nu se intampla nimik pana nu atingi cel putin 2000 de ture. Deci nu inteleg cum va placut voua acest motor. Ca si consum, pe autostrada (viteze de 130-150 cu rare portiuni de 100, dar si varfuri de 170km/h) masina a consumat 5.5L/100 km. In oras (Sainte-etienne) consumul a fost de max 6, iar combinat (25% oras restul afara, dar mers nu f constant si cu maxim 90, ca deh, au multe sense giratorii unde trebuie sa incetinesti). Ca si consum mi s-a parut destul de ok, tinand cont ca i-am dat si super talpi cu schimbat in intervalul 3500-4000 ture.