Performante
Noul Focus ST are sub capota portocalie 250 CP, suficienţi pentru a face din acest model compact o maşină rapidă. După cum spuneam şi mai devreme, motorul de 2.0 litri turbo livrează liniar puterea, având o zonă liniştită în prima parte a turometrului şi mult mai sălbatică după 2.500 rpm. Mulţi vor găsi acest comportament nedemn pentru un hot hatch, dar personal îi găsesc preferabil. Este uşor să foloseşti maşina zilnic şi nu îţi va rupe spatele sau rinichii atunci când treci peste liniile de tramvai.
Însă atunci când ieşim la drum lung şi deschidem acceleraţia, Focus ST se transformă într-o rachetă portocalie cu acceleraţii solide şi reprize excelente. Pentru a atinge prima sută de km/oră, Focus ST are nevoie de 6.5 secunde, iar viteza maximă este de 248 km/oră. Deci puterea este acolo, dar stă ascunsă în spatele unei imagini de "băiat cuminte". Cei care îşi doresc un model compact "rău" până în măduva oaselor trebuie să caute în alte parte.
Ati scris " Puterea este transmisă doar către puntea spate prin intermediul unei cutii de viteze cu şase trepte." cred ca este puntea fata.