Calitate / Pret
Gama ST a celor de la Ford a reuşit să atragă întotdeauna prin performanţe, iar preţul performanţelor era plătit cu bani frumoşi. Evident, au existat clienţi care au trecut peste impedimentul preţ în cazul unor vârfuri absolute precum Focus RS, iar plăcerea pe care au simţit-o aceşti norocoşi la volan a echilibrat balanţa în favoarea maşinii.
Odată cu lansarea lui Fiesta ST, lucrurile se basculează radical în favoarea celor de la Ford. Pur şi simplu vorbim de cel mai ieftin model de performanţă din segmentul mic, cu un preţ de pornire de 19.250 de euro cu toate taxele incluse. Nu ştim încă preţurile la care vor apărea pe piaţa noastră Peugeot 208 GTI şi mai ales noul Renault Clio RS, însă cel mai ieftin concurent deja lansat la noi (Polo GTI) costă cu 500 de euro mai mult. Ba mai mult, Corsa merge la aproape 22.000 de euro, în timp ce un Mini Cooper S nu coboară sub 26.000 de euro. Nu mai vorbim de preţuri ştiinţifico-fantastice precum cel al lui Citroen DS3 Racing, care costă aproape cât două exemplare Fiesta ST: 30.445 de euro.
Oferta celor de la Ford este cu atât mai interesantă cu cât dotarea standard a modelului promite să fie îndeajuns de bogată încât să atragă clienţi chiar şi din segmentele superioare. Om trăi şi-om vedea în showroom-uri.
Poza 48 din 55 (cea pusa la sectiunea Tehnologie) arata bordul de Ford Focus :)