Tinuta de drum
După cum am constatat şi la testul nostru din Nisa, Ford C-Max se descurcă onorabil pe şosea. Onorabil pentru un monovolum de familie. Ruliul caroseriei a fost redus la minimum, deşi nu vorbim de o suspensie sport care să-ţi provoace dureri de spate la trecerea peste denivelări. Într-un fel, vorbim de un comportament de automobil de tranziţie, ceva între tineri proaspăt-căsătoriţi şi proaspăt părinţi. Pe de o parte, avem un comportament relativ sportiv pe viraje, cu ruliu minim şi o cantitate infimă de subvirare, în timp ce rularea într-un stil relaxat va oferi un nivel rezonabil de confort. Am apreciat precizia direcţiei şi eficacitatea sistemului de frânare, două elemente care întăresc caracterul sportiv al lui C-Max. Am fi sperat ca suspensia să fie mai puţin zgomotoasă când absoarbe denivelările, sau ca habitaclul să absoarbă mai bine sunetele de rulare care apar pe drumurile mai puţin perfecte.
Nu cred ca se adreseaza numai familistilor ... sau in mare masura familistilor. Este o masina, la fel ca intraga clasa, versatila care poate indeplini nenumarate functii in viata unui om normal. Daca ar mai avea si un 4x4 ca sa nu iti fie teama de anotimpul "problema" cred ca ar fi o masina perfecta :) (se repeta cateva fotografii pe acolo, poate se gaseste cineva sa revada linkurile)