Interior
În cazul unui monovolum compact, interiorul este probabil cel mai important element al unui model. Aici vor sta cele mai importante persoane pentru un client - membrii familiei sale. La fel ca exteriorul şi trenul de propulsie, Ford a făcut tot posibiliul să obţină un nivel ridicat de habitabilitate în interiorul lui C-Max. De fapt, sufixul Max a venit tocmai pentru a sublinia spaţiul suplimentar oferit de interiorul acestui model. Majoritatea elementelor de la interior sunt noi, excepţie făcând sistemul de comandă a blocului de lumini, câteva butoane şi alte elemente de acest gen. Planşa de bord şi ceasurile sunt noi şi prezintă un design proaspăt şi uşor de utilizat. Exemplarul testat de Automarket beneficia de nivelul de echipare Titanium, care dispune de mai toate accesoriile care intră în echiparea lui C-Max. În timp ce tentaţia te conduce să amplasezi obiecte pe spaţiul din faţa afişajului sistemului de navigaţie, designer-ul şef responsabil de interior ne-a precizat că spaţiul respectiv nu este destinat amplasării obiectelor, deoarece consumatorul ar putea ţine un obiect periculos în caz de accident în acea zonă. În schimb, buzunarele feţelor de uşi, cotiera şi cele două suporturi de pahar vă stau la dispoziţie pentru cele necesare unei călătorii. Scaunele faţă sunt confortabile, iar cei de la Ford oferă un sistem de încălzire pe şapte niveluri care îşi face prezenţa simţită foarte repede. La nivel de ergonomie, modelul are mici hibe, reprezentate de faptul că inginerii Ford au amplasat numeroase butoane pe volan. Deşi nu veţi apăsa din greşeală butoanele respective dacă mânuiţi corect volanul, veţi avea nevoie de o perioadă scurtă de acomodare pentru a distinge tastele de control ale volumului, radioului, computerului de bord şi ale sistemului cruise control din prima fără să vă mai uitaţi la butoane. Volanul are o formă foarte plăcută, iar pielea în care este îmbrăcat şi cusăturile acesteia îi conferă un aspect sportiv. Scaunele posterioare pot fi mişcate atât faţă-spate, cât şi mai aproape sau mai departe unul de altul dacă doriți să transformați modelul într-o configuraţie 2+2 locuri. Spaţiul pentru genunchi şi cap este suficient în cazul în care toţi pasagerii din vehicul au o înălţime de 1.80 metri. Volumul portbagajului este de 432 de litri în configuraţia cu cinci locuri, iar uşa hayonului este operată electric în cazul versiunii testate.
destul de ok ford-urile in general, sa speram ca si fiabilitatea la noua platforma sa tina pasul cu vremurile... asteptam update-ul cu preturile si un versus in clasa MPV