Ford C-Max

1.6 Ecoboost 150CP Titanium S/S

Interior

4.0
În cazul unui monovolum compact, interiorul este probabil cel mai important element al unui model. Aici vor sta cele mai importante persoane pentru un client - membrii familiei sale. La fel ca exteriorul şi trenul de propulsie, Ford a făcut tot posibiliul să obţină un nivel ridicat de habitabilitate în interiorul lui C-Max. De fapt, sufixul Max a venit tocmai pentru a sublinia spaţiul suplimentar oferit de interiorul acestui model. Majoritatea elementelor de la interior sunt noi, excepţie făcând sistemul de comandă a blocului de lumini, câteva butoane şi alte elemente de acest gen. Planşa de bord şi ceasurile sunt noi şi prezintă un design proaspăt şi uşor de utilizat. Exemplarul testat de Automarket beneficia de nivelul de echipare Titanium, care dispune de mai toate accesoriile care intră în echiparea lui C-Max. În timp ce tentaţia te conduce să amplasezi obiecte pe spaţiul din faţa afişajului sistemului de navigaţie, designer-ul şef responsabil de interior ne-a precizat că spaţiul respectiv nu este destinat amplasării obiectelor, deoarece consumatorul ar putea ţine un obiect periculos în caz de accident în acea zonă. În schimb, buzunarele feţelor de uşi, cotiera şi cele două suporturi de pahar vă stau la dispoziţie pentru cele necesare unei călătorii. Scaunele faţă sunt confortabile, iar cei de la Ford oferă un sistem de încălzire pe şapte niveluri care îşi face prezenţa simţită foarte repede. La nivel de ergonomie, modelul are mici hibe, reprezentate de faptul că inginerii Ford au amplasat numeroase butoane pe volan. Deşi nu veţi apăsa din greşeală butoanele respective dacă mânuiţi corect volanul, veţi avea nevoie de o perioadă scurtă de acomodare pentru a distinge tastele de control ale volumului, radioului, computerului de bord şi ale sistemului cruise control din prima fără să vă mai uitaţi la butoane. Volanul are o formă foarte plăcută, iar pielea în care este îmbrăcat şi cusăturile acesteia îi conferă un aspect sportiv. Scaunele posterioare pot fi mişcate atât faţă-spate, cât şi mai aproape sau mai departe unul de altul dacă doriți să transformați modelul într-o configuraţie 2+2 locuri. Spaţiul pentru genunchi şi cap este suficient în cazul în care toţi pasagerii din vehicul au o înălţime de 1.80 metri. Volumul portbagajului este de 432 de litri în configuraţia cu cinci locuri, iar uşa hayonului este operată electric în cazul versiunii testate.
  • cris, luni, 11.10.2010 11:00
    ford

    destul de ok ford-urile in general, sa speram ca si fiabilitatea la noua platforma sa tina pasul cu vremurile... asteptam update-ul cu preturile si un versus in clasa MPV

  • Stanila, luni, 11.10.2010 11:25

    Intotdeauna sunt de acord cu cris.ce zice el este litera de lege.Ford face masini mai bune ca Renault.Asta este conceptia mea si sunt sigura ca si cris este de acord.Revin mai tarziu si cu alte comntarii.Foarte bun articolul

  • unckle, luni, 11.10.2010 11:35

    Asa cum ne-am obisnuit in ultima vreme scorurile pentru variantele cu motoare un pic mai rasarite vor fi de domeniul SF, in zona a 25000E pentru modelul testat ( zic si eu de la mine... posibil Ford va cere mai mult ) Cam mare consumul in extraurban - - sigur 7,9% la 110km/h ?

  • qwer, luni, 11.10.2010 12:45

    Pe ford.de preturile la noul c-max sunt afisate deja: -1,6 l benzina EcoBoost 150 HP 5 locuri model Titanium = 23 600 euro. Sa vedem pretul la noi, masina promite multe, nu am inteles daca in acest test masina a fost incarcata la maxim pentru a vedea comportamentul ei, fiind o masina de familie nu cred ca cineva fara cel puitn 2 copii o sa cumpere C-Maxul doar ca arata bine si consuma putin.

  • sebaa, luni, 11.10.2010 12:47
    @unckle

    Cu mici variaţii în funcţie de limita de viteză maxim permisă (130), dar au existat şi porţiuni cu limită 110 km/h. Cu o viteză constantă, fără fluctuaţii, ar putea fi atinsă o valoare ceva mai bună. @qwer Preţurile din Germania nu sunt relevante pentru noi. Cât timp nu vorbim de un supercar vândut doar pe piaţa respectivă, nu este important preţul din altă ţară. Cât despre încărcarea vehiculului, fiecare maşină de test a avut două persoane şi bagajele acestora.

  • Esan, luni, 11.10.2010 13:45
    Ford

    Mai bine va cumparati garsoniere, asta e sfatul meu! La cum se devalorizeaza un Ford, nu ai decat de pierdut, mai ales in cazul acestui MPV. Sunt vremuri in care si pt cei care cat de cat au bani, un Ford pare moft la astfel de preturi. Deci dupa ce ca Ford nu e cunoscuta ca fiind o masina fiabila, mai folosesc si turbine, care eventual se strica. Deci... eu nu vad, rostul acestui articol, despre o masina care 101% nu va avea succes in Romania. App Masina asta nu se va fabrica la noi in uzinele Ford?

  • je, luni, 11.10.2010 14:02

    Cine ti a spus k fordurile nu s fiabile? ai avut ? ai condus eu am un focus din 2002 cu 230.000 km la bord care merge fara nici o problema motorina si consumabile

  • Ford, luni, 11.10.2010 14:26
    @esan

    Banuiesc ca nu ai avut in viata ta Ford. In privinta succesului Ford in Romania mai uita-te pe statistici, mai precis la Ford Fiesta si dupa aceea mai vorbim. Si rostul acestui articol, daca nu stiai, este de a informa. Oare ar trebui dupa mintea ta Automarket sa te fi intrebat mai intai pe tine desprece sa scrie ? Pe mine daca nu ma intereseaza ceva nu citesc. Incearca si tu.

  • lord, luni, 11.10.2010 22:08
    intrebari

    "Renault rămâne unul dintre puţinii constructori care nu oferă motoare turbo pe benzină în acest segment. " oare?? Scenic are in dotare cel putin motorul 1.4 tce de 130 cp(din cate stiu eu). Lasand la o parte performantele totusi acest motor consuma cam mult la 110 km/h nu vi se pare? (Seat Altea 1.6 aspirat 102 cp are consum la aceeasi viteza 7.5-7,7) . Ca sa nu mai zic ca am o "vaga "idee ca un aspirat invechit si prafuit este mai fiabil si scoate din buzunare mai putini bani decat un super modern turbo. Si atunci intreb: ude e progresul??

  • ursus, marţi, 12.10.2010 07:37

    ce garsoniere cumperi cu 23.000 euro pretene Esan?? aa..modelul la 2 metri?

  • unckle, marţi, 12.10.2010 08:35

    @esan : la craiova o sa fie produs B-Max, varianta mai mica ( daca vezi pre multe voturi negative inseamna ca ma insel :P ) @AM - consumul tot mi se pare mare, avand in vedere ca nu mergeati decat cu 15-20km/h mai repede decat "standardul" pe care se stabileste consumul ala de extra-urban. Daca mergeai pe autostrada cu 130, bagai depasiri si altele... mai ziceam, dar la 110 ar trebui sa pape mai putin, parerea mea :)

  • myk, marţi, 12.10.2010 10:35
    consum

    fiind o masina noua (nerodata) nu cred ca e f. concludent consumul.

  • sebaa, marţi, 12.10.2010 14:17
    Consum

    @unckle Au fost şi câteva depăşiri, dar vorbim de accelerări lejere. Cele trei benzi de mers înainte ale autostrăzii permiteau chestia asta:) Standardul nu este de 90-95 km/h. Consumul extra-urban de care vorbeşti tu acolo ( presupun că te referi la ciclul ACEA) este realizat la o viteză mult mai mică. Valorile înregistrate pe serpentine nu sunt relevante pentru test. Consideră că am rulat ba cu 110, ba cu 130, în funcţie de limita permisă pe segmentul de drum. Am specificat şi în test chestia asta. @myk Maşina de test avea vreo 3.000 şi ceva de km la bord. Toţi parcurşi pe acelaşi traseu, doar că de persoane diferite:) Chestia cu rodajul e valabilă la toate maşinile noi şi are loc pe etape. Motiv pentru care este scuzabilă. Nu cred că e capăt de ţară dacă îţi consumă acum cu 0.1-0.3 litri la sută mai mult decât îţi va consuma peste 10 mii km.

  • gaby, marţi, 25.01.2011 20:30
    c max7 1,6 cdti

    eu am facut comanda de un c-max 7 ,din italia ,e operioada de sconturi in luna ianuarie,iti dau masina +regalo navigator,titanium pack,la care am mai pus teto panoramico+city pack premium[parcare semiautomata] si ma costa 24000euro