Performante
Ford C-Max 1.6 EcoBoost 150 CP accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.4 secunde, iar viteza maximă este de 204 km/h. Valorile de mai sus sunt arhisuficiente pentru un familist, atât din punctul de vedere al necesităţilor reale, cât şi din punctul de vedere al "pragurilor" de 0-100 în mai puţin de zece secunde şi al vitezei maxime de peste 200 km/h.
Ford nu este singurul constructor care oferă un monovolum compact cu motor turbo pe benzină, Opel având Zafira 1.6 Turbo în ofertă, iar mărcile concernului Volkswagen oferă diverse propulsoare TSI şi TFSI. Cei de la Citroen vin şi ei cu un motor THP, împărţit cu Peugeot în cazul lui 3008. Unitatea VTi a lui Peugeot 3008 dezvoltă însă doar 120 CP. Renault rămâne unul dintre puţinii constructori care nu oferă motoare turbo pe benzină în acest segment.
Motivaţia celor de la Ford pentru apariţia acestor motorizări are legătură atât cu intenţia lor de promovare a acestui model ca fiind alternativa sportivă pentru cei cărora le place să conducă, cât şi cu faptul că noul lor monovolum compact face parte din strategia globală One Ford, urmând să fie vândut în aceeaşi configuraţie pe toate pieţele pe care operează acest constructor.
destul de ok ford-urile in general, sa speram ca si fiabilitatea la noua platforma sa tina pasul cu vremurile... asteptam update-ul cu preturile si un versus in clasa MPV