Tehnologie
Desi nu impresioneaza prin dimensiuni, IQ tine cu tot dinadinsul sa isi surprinda pasagerii cu un intreg arsenal de echipamente tehnologice. Surpriza nu vine insa din partea echiparii bogate ci mai degraba din partea pozitionarii comenzilor si distribuirii acestora pe plansa de bord. Incepem cu sistemul audio, care este capabil sa redea MP3-urile stocate pe un CD sau pe un iPod destul de fidel. Noutatea o reprezinta insa pozitionarea afisajului sistemului audio, in stanga volanului, si comenzile acestuia, care stau doar la dispozitia soferului. Da, pasagerul din dreapta este privat de libertatea accesarii sistemului audio, singurele comenzi fiind plasate pe volan. Consola centrala nu prea exista, japonezii incercand sa faca loc picioarelor pasagerilor, sacrificand astfel designul conventional in favoarea unui mai revolutionar. Si instalatia de climatizare este de o simplitate iesita din comun, insa iti ofera un sentiment de satisfactie, pentru ca te afli intr-o masina originala si desteapta. Pe langa dotarile de bun simt enumerate mai sus, IQ vine cu senzori de ploaie si de aprindere automata a farurilor, cu luneta si geamuri laterale fumurii si electrice, inchidere centralizata, sistem Smart Entry si Push Start (pornire fara cheie), proiectoare de ceata, oglinzi laterale rabatabile si scaune incalzite.
O masina cocheta, ideala pentru oras, de asemenea mai mult pentru femei. Cu un consum moderat, acest model o sa fie un hit in vanzari. Va salut prieteni! PS-Chevrolet Beat e de 10000 ori mai bun.