Fiat Croma

Spatiu interior

4.0
Schimbatorul de viteze cu sase trepte cuplat la motorul diesel Multijet de 1.9 litri avut in test este asezat pe consola centrala, ocupand un spatiu important din aceasta. De fapt, aici ajungem la un dezavantaj al lui Croma: spatiile marunte de depozitare. O calatorie lunga are nevoie de astfel de ajutoare, care sunt trecute la prima vedere. Acestea fac parte din grupul elementelor care, atunci cand ai nevoie de ele si nu exista, devin extrem de importante. In singurul spati deschis de pe consola si-au facut loc, in majoritatea timpului, o cutie cu guma de mestecat si o doza de suc, restul imprastiindu-se prin alte locuri. E adevarat, soferul are la dispozitie un decupaj in care ar intra o sticla de doi litri, ascuns undeva in stanga volanului, iar cotiera are doua nivele de deschidere, in ea putand fi asezata o alta sticla de doi litri. Mai sunt si buzunarele usilor, insa acestea nu pot compensa lipsa spatiilor deschise aflate la indemana. Portbagajul, in schimb, face fata oricaror provocari. Pasagerii au la dispozitie 500 de litri in conditiile in care bancheta ramane pe pozitia normal, spatiul crescand proportional atunci cand in discutie intra bancheta rabatata: 1640 de litri.