Tinuta de drum
Punctul slab al modelului suedez. De fapt, parerile sunt impartite la acest capitol, in functie de ce isi doreste fiecare de la o masina. Daca sunteti calat pe performante si pe o rulare sportiva, orientati-va spre celelalte modele din segment. XC60 dispune de trei moduri de rulare, actionabile de pe bord (Comfort, Sport si Advanced). In comparatie cu ceea ce ofera ceilalti reprezentanti ai clasei, setarea Sport de la XC60 poate fi insa considerata una de confort, ruliul facandu-si inca prezenta in momentul activarii sale. Daca sunteti insa in cautarea unei masini care sa va duca pe distante mari fara probleme si fara sa va oboseasca deloc, XC60 este alegerea perfecta. Practic, XC60 imprumuta aceasta caracteristica de rulare de la fratele sau mai mare, un model recunoscut pentru confortul la care isi "supune" pasagerii. Am penalizat insa modelul suedez la acest capitol din cauza faptului ca, in conditiile in care inginerii Volvo se lauda cu trei tipuri de rulare, diferenta de feeling dintre setarile suspensiilor este minima.
Foarte bun testul. Si felicitari celor de la Volvo pentru modelul asta. Volvo rulz. Mult mai tare decat Q5 si alte germanaturi.