Interior
Interiorul este capitolul în care înţelegi ce a vrut Citroen să facă prin DS3. Francezii nu au vrut cea mai rapidă sau cea mai economică maşină din segmentul mic de performanţă, scopul lor fiind acela de a construi o maşină care să ţină la acceleraţie, dar al cărei interior să te facă să te simţi cu adevărat special. Astfel, la acest capitol, Citroen DS3 pare să fie regele segmentului. Modelul francez vine cu un interior deosebit de atrăgător, care surprinde mai ales prin posibilităţile de personalizare şi prin spaţiul oferit pasagerilor din faţă. Spaţiul pentru pasagerii din spate nu este însă nici el modest, fiind situat în zona superioară a segmentului mic. Ceea ce contează cu adevărat la DS3 sunt materialele şi detaliile. Aproape toate elementele constitutive ale lui DS3 emană calitate şi îţi prezintă o imagine deosebită, care transpune perfect în oglindă ceea ce ne arată modelul la exterior. Există însă şi mici dezamăgiri la interior. Aici vorbim de plasticul preluat direct pe de C3 regăsit pe feţele potierelor, în jurul difuzoarelor, al comenzilor sistemului audio şi al sistemului cruise control. Poziţia la condus este relativ înaltă în raport cu performanţele oferite. Scaunele din faţă sunt însă cu adevărat deosebite şi oferă atât un design special, cât şi un confort deosebit şi, la nevoie, o susţinere laterală extrem de bună. Odată instalaţi la volan, singurul lucru care ne-a lipsit a fost un suport de pahar – problemă întâlnită şi la C3. Volumul portbagajului este de 285 de litri, suficient pentru cerinţele acestui segment.
Mi se pare mie sau de la spate seamana cu un VW Polo 6? Si LED-urile fata sunt putin supradimensionate. Acum hai, sariti ca vulpea nu ajunge la struguri. Acesta este scopul spatiului de discutii, sa impartim pareri si idei despre masini.