Citroen C3 facelift

Calitate / Pret

4.0

O maşină din clasa mică trebuie să fie în primul rând accesibilă. Din păcate, nici un alt concurent din acest segment nu mai poate pretinde o asemenea titulatură câtă vreme concurează cu un campion al preţurilor mici: Sandero.

Dacă în cazul Dacia, socotelile pornesc de la 10.000 de euro, în cazul lui Citroen C3 facelift ele se fac de la 12.100 de euro. Sunt aproape 2100 de euro care contează în bugetul unui client din acest segment. Ibiza este mai scumpă, la 13.500 de euro. La fel şi Corsa, care cere pentru dieselul de 75 de cai doar 12.800 de euro.

Mult mai scumpe sunt Volkswagen Polo, care porneşte de la 14.200 de euro, şi Ford Fiesta, care are un preţ de 14.000 de euro pentru diesel.

  • Suleyman Cunoscatoru, vineri, 10.10.2014 13:11

    Intr-un cuvant plictisitor. Nu vad dc ar mai cumpara lumea un Citroen ? La acest model doar plafonul panoramic daca ar determina pe cineva sa cumpere acest model, iar in rest modelele DS nici nu se pot compara cu vechiul C6 care era o masina superba. Citroen renunta si la suspensiile alea ce faceau invidiosi si pe cei de la Mercedes. Deci tot ce este bun s-a dus.

  • sandu, vineri, 10.10.2014 13:33

    citroen nu mai face masini atractive. masinile sunt banale, motoarele au ramas aceleasi de cativa ani buni, service-ul in RO este sub orice critica....de aici vine si scaderea vanzarilor

  • LauCalin, vineri, 10.10.2014 20:56

    Nu stiu in ce masura se poate spune de Citroen ca face masini banale. Depinde la ce te uiti, la C1 si C3 sau la C5 si DS. In alta ordine de idei Automarket scrie ca are performante slabe, dar masina primeste 4 stele si jumatate. Nu prea inteleg de ce. In plus masina asta se compara cu Sandero in privinta spatiului, pretului si dotarilor. Dar asta nu inseamna ca ii este concurent direct. Pentru ca C3 nu este un low cost, asa cum nu este nici Citroen. Sandero este intr-o alta liga si cam "joaca" singur. Si pentru banii pe care ii dai, cam joaca si bine.

  • Adrian, sâmbătă, 11.10.2014 12:56

    Pt mine CItroen insemana C6. Restul e tacere !

  • @Adrian, sâmbătă, 11.10.2014 17:16

    Cu C6 sau fara C6 tot una este! C6 n-a facut nicodata ceva reprezentativ pe segment. Daca era o oferta competitva, inca ar mai fi existat pe piata. C6 nu mai exista. Inseamna ca e doar tacere.

  • vianu, sâmbătă, 11.10.2014 19:08

    @Suleyman...supsensia ce ii facea invidiosi pe cei de la Mercedes este inca in oferta si sa zici ca modelele Citroen sunt banale....sunt curios care ar fi marca aia deosebita, dupa @Sandu.

  • citronada?, sâmbătă, 11.10.2014 20:18

    Ultima optiune intre masinile frantuzesti de segment B. Au ajuns rau de tot. Pacat ! Eu sunt fan masini frantuzesti.

  • @Automarket, sâmbătă, 11.10.2014 21:02

    Fratilor, unde-i testul cu Renault Clio ?! La "am testat in acelasi segment" puneti asta: http://www.automarket.ro/test-drive/renault-clio-15-dci-dynamique-energy-48569.html

  • citroen!! bagati bani in publi, duminică, 12.10.2014 02:08

    Eu aveam aceiasi parere ca voi despre c3, insa sa stiti ca e o masina confortabila cu materiale bine finisate (si nu glumesc), motorizarea 1.2 benzina e extrem de silentioasa, elastica, urca de placere in turatii, nu este ca 1.2-ul de la Corsa de exemplu care parca se chinuie cand urca in turatii. Poate e prea scumpa pentru ce ofera iar suspensiile pot fi deranjant de confortabile pentru unii, insa credeti-ma ca pentru oras e ideala, in fond asta ai nevoie in oras, sa nu vezi in interior plastic ieftin ca la corsa sau sandero, sa fie confortabila silentioasa si economica.

  • update, duminică, 12.10.2014 17:38

    http://europe.autonews.com/article/20141011/ANE/141019990/renault-sets-pricing-for-clio-initiale-paris