Citroen C-Crosser

2.4i 170 Seduction auto 4WD

Tinuta de drum

4.5
Punctul forte al lui C-Crosser este modul in care acesta se comporta pe sosea. Pe langa un pachet de suspensii care nu iti dau batai de cap indiferent de suprafata de rulare sau de obstacolele intalnite in cale, C-Crosser reuseste sa stea foarte bine pe viraje, un lucru laudabil avand in vedere centrul de greutate evident ridicat de care dispune acest model. Cutia de viteze automata poate transmite cei 170 de cai ambelor punti sau doar celei din fata, in functie de preferinte. Pentru aceasta, soferul dispune in habitaclu de un selector al tractiunii, care ii permite sa opteze intre rularea 2WD si 4WD, a treia optiune vizand solutia finala in cazul unor obstacole off-road extreme: functia Lock. Bineinteles, am preferat sa rulam mai mult in modul 4WD din cauza suprafetei de rulare usor alunecoase din aceasta perioada. Am castigat astfel stabilitate, dar am spus adio in schimb si la aproximativ 0.5 litri de combustibil la 100 de kilometri.
  • Claus-Claudel, joi, 28.01.2010 10:19
    ........

    eu unul ii dau nota 10 acestei masini

  • Carlos, joi, 28.01.2010 10:27
    citroen c-crosser?? nu, multumesc!

    pentru solutii de interior, gadget-uri, consum, performante si aptitudini 4x4 aleg in orice ora Renault Koleos 2.0dci 175 CP

  • ion, joi, 28.01.2010 11:17
    @Carlos

    ce sa zici si tu!!

  • Victor, joi, 28.01.2010 13:01
    Asa nu.

    Pai cu motorul asta e normal sa obtina punctajul asta. Nu cred ca il cumpara nimeni. Daca era test drive cu motorul 2.2 HDI ( prezent pe Outlander, Freelander 2, 4007, C5, Jaguar X-Type, Mondeo si cam atat imi amintesc) se schimba povestea. Obtinea performante bune ( la anumite capitole nu la fel de bune ca benzina) si era mult mai tentant.

  • Castravetele, joi, 28.01.2010 13:54

    asa... si scopul unui camion de 1,8 tone??? nu vad cu ce ar fi mai bun asta decat orice alt model sedan sau break. Chiar am vizionat zilele trecute un documentar despre SUV-uri si despre urmasul lor mai modest Crossover-ul... 50% din cumparatori sunt femei, in 80% din cazuri o femeie este implicata in cumpararea unui astfel de model. Motivul? atat la barbati cat si la femei: nesiguranta in spatele volanului. Atata vreme cat capacitatile offroad ale acestor modele sunt egale cu multimiea vida, nu gasesc o justificare. Eu nu, dar altii care se potrivesc profilului cumparatorului de suv-uri si crossovere vor gasi cu siguranta.

  • persinaru, joi, 28.01.2010 13:57

    Am mers si eu cu c-crosser-ul anul trecut, in varianta 2.2 HDI si mi-a placut foarte mult masina. L-am dus pe dealuri, pe drumuri desfundate, pe la Capidava, prin muntii Macinului, dar si pe serpentine, unde se tine f bine. http://www.persinaru.ro/blog/citroen-c-crosser-22-hdi-exclusive-7-surprize-placute N-as merge cu unul pe benzina si in niciun caz cu acea cutie automata. Am mers cu un C2 cu cutie automata/secventiala si nu mi-a placut raspunsul greoi. Nu stiu daca are acelasi comportament cutia asta.

  • Maka, joi, 28.01.2010 23:25

    Oare asta e una din masinile alea care erau promovate anul tre/cut print toamna pe site-ul Citroen la promotie pe la 30000 de euro? Daca da, inseamna ca in sfarsit promotia aia are si un stoc si poate vreun dealer stie sa spuna si altceva decat minciuni. Oricum e prea tarziu; pentru un exemplar s-a ratat vanzarea la un client cu banii in mana...

  • Gica, luni, 08.03.2010 12:22
    Scularu

    Domnu' jurnalist de new media, cutia aia de viteze este una tip CVT, ceea ce pentru o masina cu tractiune integrala e o maaare smecherie. Iar ca nota, sa o cotezi sub Captiva... mi se pare ridicol. E mai masina din multe puncte de vedere. Singurul neajuns este intr-adevar consumul. Iar ca bani parca e mai ieftina de cat ai spus matale. Ia incearca "versiunea testata" sub 20k de euroi. Poate-ti iese...