Tinuta de drum
Punctul forte al lui C-Crosser este modul in care acesta se comporta pe sosea. Pe langa un pachet de suspensii care nu iti dau batai de cap indiferent de suprafata de rulare sau de obstacolele intalnite in cale, C-Crosser reuseste sa stea foarte bine pe viraje, un lucru laudabil avand in vedere centrul de greutate evident ridicat de care dispune acest model. Cutia de viteze automata poate transmite cei 170 de cai ambelor punti sau doar celei din fata, in functie de preferinte. Pentru aceasta, soferul dispune in habitaclu de un selector al tractiunii, care ii permite sa opteze intre rularea 2WD si 4WD, a treia optiune vizand solutia finala in cazul unor obstacole off-road extreme: functia Lock. Bineinteles, am preferat sa rulam mai mult in modul 4WD din cauza suprafetei de rulare usor alunecoase din aceasta perioada. Am castigat astfel stabilitate, dar am spus adio in schimb si la aproximativ 0.5 litri de combustibil la 100 de kilometri.
eu unul ii dau nota 10 acestei masini