Interior
Desi din imagini pare ca are doar trei usi, Spark a recurs la solutia ingenioasa de a ascunde manerele portierelor din spate in montantii lunetei, pentru a castiga spatiu in partea posterioara. Si nu e tot. Spark promite sa poata gazdui fara probleme cinci persoane, o realizare imensa pentru un low-cost din acest segment, scop realizat printr-o arhitectura semi-monovolum a plafonului, care nu coboara in partea din spate decat in momentul in care se intalneste cu luneta. Spark este mai mare la toate capitolele in comparatie cu actualul model sau cu vechiul Matiz (+14 centimetri in lungime, +10 in latime), incadrandu-se exact intre modelele supermini precum C1/107/Aygo si cele de segment B (C2, Panda, Agila, Picanto). Daca interiorul nu iti da impresia ca ar duce lipsa de spatiu, portbagajul are doar 170 de litri, modelul Chevrolet situandu-se in jumatatea inferioara a segmentul din acest punct de vedere. Pentru a putea beneficia de mai mult spatiu de incarcare, veti avea la dispozitie bancheta rabatabila 2/3, aceasta imbunatatind volumul portbagajului pana la 570 de litri. In ceea ce priveste materialele utilizate de Chevrolet la interiorul versiunii de top de echipare a lui Spark - cea testata de Automarket in Grecia - acestea impresioneaza nu atat prin calitate, cat prin finisare. Altfel spus, desi este clar ca inginerii Chevrolet au tras cat au putut in jos de pret, utilizand plastic pe 90% dintre suprafetele cu care exista contact direct, acesta are o textura placuta si este asamblat foarte bine. Un mare plus pentru comenzile principale ale sistemelor audio si de climatizare, mari si foarte usor de utilizat. In privinta solutiei gasite de designerii interioarelor modelelor Chevrolet pentru indicatoarele de bord, care se impletesc intre digital si analog intr-un "robot" ascuns in spatele volanului, aceasta este cel putin discutabila, insa indeajuns de "fun" pentru a se ridica la nivelul hi-tech cerut de exteriorul atragator.
Imi place bordul. E funky. Vad ca are si climatizare automata. Misto.