Chevrolet Orlando

Tinuta de drum

4.0
Acesta este un capitol ceva mai dificil pentru Orlando. Pe de o parte, monovolumul celor de la Chevrolet se comportă la fel ca majoritatea acestui tip de modele - nicio surpriză aici. Pe de altă parte, modelul este dezamăgitor dacă ne gândim la baza de la care au plecat inginerii Chevrolet când l-au dezvoltat - Cruze este un model cu un comportament rezonabil pe şosea, nefiind orientat agresiv spre dinamică, nici prea moale pentru condusul în regim sportiv. În timp ce suspensia se poate considera reuşită, nefiind nici prea dură, dar nici prea moale, având un tangaj şi un ruliu în limitele normale, direcţia este dezamăgirea dinamică a lui Orlando. Din moment ce s-a plecat de la direcţia lui Cruze, lucrurile au luat o întorsătură ciudată la un moment dat, produsul finit oferind o direcţie mai puţin precisă decât ne-am fi aşteptat. Senzaţia de rotire în unt nu există, dar speram la un plus de feedback şi precizie din partea volanului. Orice manevră prea curajoasă va fi penalizată cu subvirare (cum era de aşteptat), în timp ce serpentinele vor deveni subiect tabu dacă vor fi abordate sportiv. Cu toate acestea, rularea într-un regim liniștit, cu întreaga familie în spate, aduce de la sine un nivel mai mult decât rezonabil al confortului şi ne arată adevărata logică a lui Orlando, deşi oficialii Chevrolet promovează şi o latură distractivă. Este posibil, totuși, ca modelul să aibă scopul de a te transporta pe tine alături de cei dragi în locuri în care vă veţi distra.
  • andrey11, vineri, 10.12.2010 10:41
    Chevrolet

    Masina arata foarte bine, cu un pret de achizitie exceptional. Familistii au o misiune grea, destule modele in segmentul asta.

  • Thor, vineri, 10.12.2010 12:48

    "Modelul este oferit alături de patru opţiuni de motorizare, una pe benzină şi trei diesel-uri" Una pe benzina si doua diesel-uri !

  • slv83, vineri, 10.12.2010 13:06
    fali

    Chevrolet=GM=faliment=plastic ieftin=masinele pt. naivi! Doar Camarro si Corvette e de ei!

  • aky, vineri, 10.12.2010 13:14

    slv83 Stiai ca Chevrolet separat de alte marci GM e numarul 4 in lume ca vanzari? Stiai ca GM a fost scoasa din nou la tranzactie la bursa americana cu sume record? Si tu vorbesti de faliment? Au venit cu niste produse interesante in ultima perioada.

  • NewsFlash, vineri, 10.12.2010 14:31
    versiunea testata de voi ajunge aproape de 20.000 euro

    De ce nu dati oamenilor o imagine corecta? nu cred eu ca masina testata de voi, un 2.0 diesel de 163 CP costa 14.500 euro... pretul asta e mai degraba pt motorul de 1.8 pe benzina, normal aspirat. Un Orlando DIESEL de 131 CP costa minim 17.500 euro in versiune DE BAZA ! In conditiile astea un Renault Grand Scenic diesel 130 cp, e 21.850 euro, dar e FULL-OPTIONS frate, nu saracie ca la Chevrolet... Scenic ramane totusi "taticul" tuturor monovolumelor compacte

  • ar85dan, vineri, 10.12.2010 14:42
    pret

    Potrivit primelor informaţii de la oficialii Chevrolet, Orlando 1.8 LS Plus (nivelul de echipare standard) va pleca de la 14.790 de euro cu TVA inclus... nu au spus niciunde ca asta e pretul pentru diesel

  • Sebastian Toma, vineri, 10.12.2010 14:56
    @ar85dan

    Şi unde am scris că diesel-ul pleacă de la 14.790? Versiunea entry-level diesel cu transmisie manuală pleacă de la 17.494 euro cu TVA inclus în România.

  • Sebastian Toma, vineri, 10.12.2010 14:57
    @Thor

    Avem aşa: 1.Un motor pe benzina 2. Două motoare diesel, în (3) două versiuni de putere cu tranmisii manuale şi o (4)versiune diesel cu transmisie automată. O versiune = o opţiune. Get it?

  • Cosmin @ S Toma, vineri, 10.12.2010 19:47

    "Pentru a contracara SUV-urile care atrag din ce în ce mai mulţi familişti, Chevrolet i-a aplicat lui Orlando un aspect de SUV şi au înlăturat deficienţele acestui tip de autovehicul.." Daca ai fi putin interesat de targetul fiecaruia segment poate ai afla ca intre cumparatorii de SUV-uri si cei de MPV-C e o diferenta mare ca si categorie sociala, venituri si medie varsta si nu doar aspectul este factorul care face diferenta, asa cum cu mare convingere spui tu. Orlando arata ca un calup pentru ca initial trebuia sa fie fabricat in SUA, dar ulterior au hotarat sa nu il mai ofere americanilor si sa il arunce in curtea europenilor. Ceea ce este o mare prostie, pentru ca MPV-urile europene fac legea ca si calitate si vanzari in Europa. Deci succesul acestui model va fi la fel de incert ca si acordul in fraza pe care am dat-o mai sus exemplu. P.S. Mai mult nu am mai citit, mi-a ajuns atata intelegere a fenomenului auto...

  • kretzoooo, vineri, 10.12.2010 20:20
    Orlando

    Chevrolet nu a auzit de faruri cu xenon ?

  • Dragos, vineri, 10.12.2010 20:27
    borlando

    e urata cu spume !

  • Thor, vineri, 10.12.2010 20:28

    "Două motoare diesel, în (3) două versiuni de putere cu tranmisii manuale şi o (4)versiune diesel cu transmisie automată." Motorizarea nu are legatura cu transmisia. Buna incercare, multa vointa.

  • sd, sâmbătă, 11.12.2010 10:56
    design american = esec european

    ce bot de camion american are... total disproportionata ! oglinzile alea grosolane si forma caroseriei tip conserva nu au cum sa placa... sunt de-a dreptul dizgratioase !

  • Lsd, sâmbătă, 11.12.2010 15:13
    orlando...

    Arata bine masina,interiorul e chiar reusit pentru un monovolum!

  • George, sâmbătă, 11.12.2010 20:26
    o porcarie

    Interiorul nu aduce nimic nou in lume monovolumelor, iar exteriorul e urat de-a dreptul ! E o masina facuta in doru` lelii, ca sa nu zica lumea ca n-au si ei un monovolum compact ca orice constructor respectabil.

  • Semtex82, sâmbătă, 11.12.2010 21:36
    chiar asa

    parca-i porcul de craciun

  • Alexa, miercuri, 23.11.2011 22:50

    Masina asta rade si cu c_uru de renou cazan ' scenic sau alte masini cu greierasi apartinand celei mai slabe marci auto cel putin la nivel european - reno. chevrolet orlando este probabil cea mai buna alegere din segment dupa referinta clasei opel zafira care de altfel are si cel mai mare punctaj si dupa ford focus c-max. GG GM ! Arata superb !