Tinuta de drum
Acesta este un capitol ceva mai dificil pentru Orlando. Pe de o parte, monovolumul celor de la Chevrolet se comportă la fel ca majoritatea acestui tip de modele - nicio surpriză aici. Pe de altă parte, modelul este dezamăgitor dacă ne gândim la baza de la care au plecat inginerii Chevrolet când l-au dezvoltat - Cruze este un model cu un comportament rezonabil pe şosea, nefiind orientat agresiv spre dinamică, nici prea moale pentru condusul în regim sportiv. În timp ce suspensia se poate considera reuşită, nefiind nici prea dură, dar nici prea moale, având un tangaj şi un ruliu în limitele normale, direcţia este dezamăgirea dinamică a lui Orlando. Din moment ce s-a plecat de la direcţia lui Cruze, lucrurile au luat o întorsătură ciudată la un moment dat, produsul finit oferind o direcţie mai puţin precisă decât ne-am fi aşteptat. Senzaţia de rotire în unt nu există, dar speram la un plus de feedback şi precizie din partea volanului. Orice manevră prea curajoasă va fi penalizată cu subvirare (cum era de aşteptat), în timp ce serpentinele vor deveni subiect tabu dacă vor fi abordate sportiv. Cu toate acestea, rularea într-un regim liniștit, cu întreaga familie în spate, aduce de la sine un nivel mai mult decât rezonabil al confortului şi ne arată adevărata logică a lui Orlando, deşi oficialii Chevrolet promovează şi o latură distractivă. Este posibil, totuși, ca modelul să aibă scopul de a te transporta pe tine alături de cei dragi în locuri în care vă veţi distra.
Masina arata foarte bine, cu un pret de achizitie exceptional. Familistii au o misiune grea, destule modele in segmentul asta.