Chevrolet Captiva

2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) AT LTZ titan leather

Calitate / Pret

4.5

Captiva facelift pleacă de la 25.400 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Pentru a beneficia de nivelul de echipare LT şi încă două locuri, trebuie să achitaţi încă 1.500 de euro. Dacă doriţi cinci locuri şi tracţiune integrală, preţul de pornire este de 27.500 de euro cu TVA inclus. Toate versiunile de echipare oferite alături de motorul de 184 CP beneficiază de şapte locuri în standard. Exemplarul testat de Automarket costă 32.300 euro cu TVA inclus.

Pentru încă 7.000 de euro, puteţi cumpăra un Land Rover Freelander 2, trecând la zona premium a acestui segment. Dacă nu aveţi un buget atât de generos, vă puteţi orienta spre coreeni, care oferă modelele Santa Fe facelift şi Sorento la un preţ de 32.678 euro cu TVA inclus, respectiv 36.931 euro cu TVA inclus pentru o versiune comparabilă cu cea testată. Renault Koleos este singurul model cu un preţ de achiziţie mai mic, o versiune comparabilă fiind disponibilă pentru suma de 27.750 euro cu TVA inclus (2.0 dCi 175 CP Dynamique CVA). Mai puteţi opta şi pentru Mazda CX-7 sau pentru Nissan Qashqai+2, cu toate că modelul din urmă prezintă doar 150 CP şi 320 Nm în iterarea de top, deci nu intră in comparaţie directă cu Captiva de 184 CP, ci cu versiunea de 163 CP a acestui model.

  • unckle, vineri, 18.11.2011 13:36

    Captiva are 2 tone si consuma la 120 cam cat Grand Scenic-ul de saptamana trecuta .. interesant motorul ... groaznic de scumpa masina :)

  • ion, vineri, 18.11.2011 14:46
    @unckle

    Unde vezi tu consum de 11% urban pentru Grand Scenic?? Scenic are maxim 7% in Bucuresti +1 litru AC pornit. Oricum punctajul e mare la Captiva, luand in calcul ca este inferior unui Qashqai din multe puncte de vedere.

  • lool, vineri, 18.11.2011 15:00
    @ion

    Adica cu ce este mai prejos decat qashqai? Argumenteaza ca pe mine ma intereseaza genu de cross sa imi iau si vreau puncte forte si slabe ce au gasit altii... Bine nu argumente ca x e o legenda si face ce facea odinioara ca eu nu mai cred asta

  • ion, vineri, 18.11.2011 15:39
    @lool

    Ce zici de consum mic, fiabilitate, capabilitati offroad, design (subiectiv stiu), confort general (silentiozitate, tinuta de drum confortabila, dar stabila)? Sunt mult mai evidente calitatile astea la Qashqai decat la Captiva. In plus, pretul de achizitie e mult mai rezonabil.

  • cristy09, vineri, 18.11.2011 20:18

    12l/1000 average UAU.... din poze alea nu mi se par scaune comfortabile.....dar nu cred ca ati stat in ele la test...a si displayul apare ca o chinezarie... super masina

  • unckle, vineri, 18.11.2011 20:52

    ioane ... 8,2% vs 8% la mers cu 120km/h .. la asta ma refeream ;) .. nu mai sari ca nu am zis (inca) nimic de (foarte) rau de renault .. doar am zis ca au un motoras de kko pe care l-au pus pe o masina careia ii trebuie unul mai "potrivit"

  • hud, vineri, 18.11.2011 21:35
    @unckle

    ai condus masina mai "expertule" ? toata lumea se pricepe la masini...

  • unckle, sâmbătă, 19.11.2011 15:21

    .. si la fotbal... si la politica... si la constructii... si la ..etc. .. si ce, internetul m-a facut "expert" .. te oftici ? 8% in extraurban cu o masinuta de sub 1,5tone ar trebui sa te puna pe ganduri ... pe mine m-a convins ca nu are ce cauta un 1.5dci pe acea masina ... pe altii.. cinestie :)

  • hud, sâmbătă, 19.11.2011 17:07
    @unckle

    Daca tot n-ai condus scenic si singurul tau punct de reper e un articol din automarket, atunci macar citeste-l pana la capat si nu interpreta. Consumul e calculat pentru toate masinile in concordanta cu normele si standardele europene. "În regim extraurban, modelul are un consum de 5.7 litri la sută" Sursa: http://www.automarket.ro/test-drive/renault-grand-scenic-15-dci-privilege-41598.html Din experienta pot spune ca scenic 1.5 consuma 6.5% la 120km/h. Fara AC pornit ca in cazul testului am. Pana una alta, se vede ca esti mult prea frustrat daca continui discutia la cu totul alt articol.

  • unckle, sâmbătă, 19.11.2011 22:08

    hud ... nu stiu daca intelegi corect problerma ... eu conduc un mercedes ... ma doare la basca de renou tau da' baiat frustrat ... si mercedesu meu mananca 5,5% la 130km/h chiar daca are motor de 2000cmc :) .. crede-ma ca nu frustrarea ma face sa spun cele de mai sus. haidi pa ca a deviat discutia de la subiectul textului ... vezi de viata in continuare ca nu te-a deranjat nimeni asa de tare .. mizerica aia de 1.5dci nu are ce cauta pe o masina asa mare si tre sa fii frustrat rau ca sa o tii otova ca-i bun dom'le, ca-i reno... usurel cu legendele ca nu se pupa cu realitatea.

  • Mihai, duminică, 20.11.2011 14:39
    bagator de seama unckle

    unckle scuteste-ne cu jegurile tale resapate... mizerie e mitsubishi-ul carisma pe care l-ai avut inainte... prima ta masina, prima ta dragoste :)) experienta de 2 lei si te dai in stamba pe aici... mars mah... toata viata ta o sa fie un second-hand

  • am condus-o, duminică, 20.11.2011 14:59
    punctaj exagerat

    e masina de 2 lei captiva asta...

  • 1q, duminică, 20.11.2011 18:54

    Din caruta toate masinile se vad la fel... nu inteleg cum ti-ai dat seama ca mitsubishi face mazini de doi lei

  • xperia, duminică, 20.11.2011 21:33

    Mai baieti, Captiva facelift arata bine si e peste Qashqai cam la toate capitolele. Frustrati mici.....

  • cateva intrebari, duminică, 20.11.2011 23:19
    Chevrolet Captiva

    pana la urma ce e masina asta? o americana facuta in koreea si rusia? sau o coreana cu piese de opel? de ce nu se vinde si in SUA? care-i provenienta sistemului de tractiune integrala? de ce nu se vinde Captiva?

  • Obiectiv, luni, 21.11.2011 13:40
    @"cateva intrebari"

    Din acelasi motiv pentru care C-RV, Outlander, Forester, Outback, RAV 4 nu au cautare: la noi piata nu este indeajuns de matura, cumpara "dupa ureche", fara sa se informeze in prealabil eficient, sa-si formeze singuri o opinie, caci la noi "masinile nemtesti sint masini nemtesti" si nimic altceva nu mai conteaza. Multi, foarte multi din pacate, pun in aceeasi galeata masinile japoneze cu cele sud-coreene, frantuzesti sau chinezesti. Fiecare companie are standardele ei de calitate, care variaza in limite destul de largi chiar intre companii din aceeasi tara (mercedes vs opel; honda vs daihatsu).

  • un cititor, luni, 21.11.2011 16:40
    @Obiectiv

    hahahaha afonul asta compara Captiva - un exemplu al mediocritatii pe segment, cu referinte importante gen Outlander, Forester... bine ca n-ai mentionat si X-trail, mai "gigi priceputu" :)) am noutati pentru tine: outlander, forester sau rav4 se vand MULT mai bine decat koreana... Crezi ca daca ii amesteci si pe japonezi lumea va avea o impresie mai buna de Captiva? Nu toti au spirit gregar sa te urmeze ca oile asa cum iti imaginezi tu...