
Interior
Odată cu facelift-ul, Captiva a primit un interior îmbunătăţit. Spre deosebire de alte modele, modificările aplicate lui Captiva sunt extensive şi de mare efect. Prima schimbare este reprezentată de culoarea care iluminează instrumentele de bord, fiind preluată nuanţa de albastru folosită de Cruze. Deşi verdele este o nuanţă mai puţin obositoare pentru ochi, albastrul folosit de Chevrolet arată mult mai bine şi nu este deloc deranjant. În comparaţie cu prima fază a lui Captiva, facelift-ul beneficiază de mai multe spaţii de depozitare, iar spaţiul din zona consolei centrale a fost mărit graţie utilizării unei frâne de parcare cu acţionare electronică.
Scaunele din faţă sunt mari, la fel ca volanul, şi îţi dau senzaţia că eşti la cârma unui vapor. Pentru unii, volanul ar putea fi prea mare, dar spaţiul de la bord este suficient pentru manevrarea ”covrigului” fără bătăi de cap. Cele două locuri din spate se ascund în podea, lăsând în urmă un portbagaj plat. Dacă vreţi să transportaţi încă doi pasageri, aceştia vor putea călători confortabil, cât timp nu sunt foarte înalţi. Locurile de pe al doilea rând de scaune (banchetă fracţionabilă 60/40) beneficiază şi de posibilitatea reglării spătarului. Totodată, ocupanţii celului de-al doilea rând de scaune se bucură de un nivel bun de spaţiu pentru genunchi şi pentru cap. Nici volumul portbagajului nu este dezamăgitor, acesta oferind 477 litri în configuraţia cu cinci locuri.
În ceea ce priveşte materialele utilizate, calitatea percepută a crescut faţă de faza unu a lui Captiva, dar diferenţele nu sunt atât de evidente peste tot. Ne-au plăcut ornamentele care imită fibra de carbon, dar am fi dorit ca acestea să fie texturate corespunzător, sau măcar să ocupe o suprafaţă mai mare la interior, în locul unor plastice cu aspect ieftin. Integrarea unor elemente în consola centrală, cum ar fi ceasul, lasă de dorit, impresia noastră fiind că acestea au fost "uitate" când a fost desenat bordul şi adăugate ulterior.
Captiva are 2 tone si consuma la 120 cam cat Grand Scenic-ul de saptamana trecuta .. interesant motorul ... groaznic de scumpa masina :)